Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATA6-kohalises variandis saate valida mugava keskkonsooliga kaks kaptenitooli või väikese vahekoridoriga istmed, mis võimaldab lastel mugavalt kolmandasse istmeritta pääseda. Samuti on täiustatud istmete ventilatsiooni. Mazda 7-kohaline auto mahutab esimeses reas 2, teises 3 ning viimases reas 3 sõitjat.
Elektriautodel on diisel- ja bensiiniautode ees mitmeid eeliseid – need on mugavad, keskkonnasõbralikud ja kuluefektiivsed
Sedaan või luukpära? Luukpäral on palju kasulikke omadusi, ja sedaanil samuti. Tutvuge Mazda sedaanide ja luukpärade erinevustega.
Elektriauto Mazda MX-30 Jaapani margilt pole kallis, kuid on mugav, ent siiski praktiline ja turvaline.
Puuteekraanidega nutitelefonid on viimase kümnendi jooksul pea täielikult asendanud traditsioonilised nuppudega telefonid. Täpselt samamoodi on tehnoloogia areng jõudnud ka automaailma.
Kerghübriid on väga mugav hübriidauto, sest sellega on kerge toime tulla, see on odav ja sellel on palju eeliselt bensiiniautode ees.
Suure pakiruumiga pereauto on paljude perede vajadus. Pereauto võib olla nii sportlik ja elegantne ja ka maastur.
Elektriautod on autotööstuse arengu järgmine etapp – mitte revolutsioon, vaid evolutsioon ja positiivne muutus. Tänu elektromobiilsusele on autod ökoloogilisemad ja keskkonnasõbralikumad, ühtlasi on neid lõbusam juhtida ja soodsam ülal pidada.
Usaldusväärse sõiduki valimine tasub end ära ja Mazda on tõestatult kõige usaldusväärsem automark
Uue auto ostmine ei pea enam unistuseks jääma, seda tänu erinevatele lahendustele, mida uue auto ostu finantseerimiseks pakutakse. Vaatame neid võimalusi lähemalt.
Enne kui täielikult elektriline tulevik kätte jõuab, on tänapäevase sisepõlemismootoriga ökonoomse auto soetamine igati pragmaatiline valik.
Iga uus auto, olgu see elektriline, hübriid või sisepõlemismootoriga, nõuab omanikult suuremal või vähemal määral hoolduste peale aja kulutamist.
Eksperdid tõdevad, et klientide südamete võitmiseks peavad tootjad kombineerima nii tugeva esmamulje kui ka tõhusalt toimiva tehnoloogia ja suurepärase sõidukvaliteedi.
Consumer reports hindas Mazda sõidukid parimateks, konkurents esiviisikus on aga tihe
“Lihtsusta, siis lisa kergus,” ütles Colin Chapman, legendaarne autoinsener, leiutaja ja arendaja, kirjeldades nii sportautode ehitamise valemit.
Meeldigu sulle stiilsed linnasõiduks kohandatud elektriautod, tõhusa sisepõlemismootoriga sõidukid või praktilise nelikveoga mudelid – linnamaasturid on äärmiselt mitmekülgsed ja vastavad paljude erinevate juhtide vajadustele.
Harjumus üha suuremaid sõidukeid valida ei mõjuta ainult autosid, vaid ka turu trende. Enamik tänastest uutest mudelitest on kõrgema põhjaga linnamaasturid.
Uute autode puhul kindla perioodi jooksul kehtiv garantii tagab võimaluse nautida sõidurõõmu ilma ootamatute kuludeta. Siiski on üllatuste vältimiseks oluline peamiseid garantiitingimused ja nõuded endale selgeks teha.
Kerghübriidid: parem dünaamika ja madalam kütusekulu ilma märkimisväärse investeeringuta
Autoostjatest rääkides võib tihti märgata huvitavat paradoksi: kuigi linnamaasturite ostjad tahavad maksimaalset turvatunnet, siis paljude jaoks tundub salongist uue auto ostmine ebamõistlik.
Madal kütusekulu on täna olulisem kui kunagi varem: kütusehinnad on kõigi aegade kõrgeimad ning loodust saastavaid autosid maksustatakse mitmel pool järjest karmimalt.
Autoeksperdid on üldiselt seisukohal, et tänasel päeval on keskkonnale ja rahakotile mõeldes tõenäoliselt kõige paremaks valikuks hübriidauto – seda eriti ettevõtete puhul, kus tööautosid kasutatakse ka erasõitudeks.
Tänapäeval on autoostjate ja autojuhtide kõnepruuki lisandumas uusi tehnilisi lühendeid, mille täpset tähendust võib olla esimese hooga päris keeruline ära arvata. Kuigi enamik teab, mida tähendavad lühendid nagu ABS või ESP, on tehnoloogia kiire areng toonud kasutusse ka kolm uut olulist lühendit: HEV, MHEV ja PHEV.
Täna räägitakse saastavatest sõidukitest aina rohkem ning avalikkus nõuab üha valjemini üleminekut sisepõlemismootoriga autodelt säästlikumatele sõidukitele – näiteks elektriautodele. See aga ei tähenda, et üleskutsetele vastaseid ei leidu ning pole harv, et mõni skeptik toob esile, et ka elektriautod pole täiesti puhtad ning võivad loodust reostada.
Tõenäoliselt jõuame peagi ajastusse, kus tavaliste sisepõlemismootoritega autosid hakkavad vahetama välja akuautod ning peagi on käes seegi aeg, kus sisepõlemismootoritega autod kaovad liiklusest sootuks. Üha enam autojuhte küsib endalt: kas elektriauto võiks juba nüüd olla mulle sobiv alternatiiv? Pole üllatav, et interneti otsingutes on päringud elektriautode kohta muutnud viimastel aastatel aina sagedamaks.
Elektriauto ostmine võib tunduda hea mõttena, kuid enne ostuotsuse langetamist tuleb teha siiski veidi kodutööd. Kaalumist vajavaid aspekte on mitmeid, kuid kõige olulisemad puudutavad elektrisõiduki laadimist ja sõiduki nii öelda kütusekulu. Enne ostu tuleks endale selgeks teha, kus ja kuidas hakkab toimuma elektriauto laadimine kodus, kui kaua aku laadimine aega võtab, kui palju elektrit auto sõidu ajal tarbib ning kui kaugele ühe laadimisega sõita saab.
Hübriidsõidukite jõuallikaks on sisepõlemismootor ja üks või mitu elektrimootorit, mis kasutavad akudesse salvestatud energiat. Hübriidautot ei saa laadimiseks tavapärasesse vooluvõrku ühendada, vaid selle asemel laetakse akut regeneratiivse pidurdamise ja sisepõlemismootori abil.
On aika saada uudet innovaatiot tien päälle. Mazdan uusimmissa malleissa tulevaisuus on jo täällä. Polttoainetehokkuus, matalat päästöt ja ajomukavuus niin kuljettajalle kuin matkustajalle. Nämä sanat kuvaavat parhaiten Mazdan Plug-in hybridiautoja, joihin on yhdistetty perinteikästä japanilaista insinööritaitoa ja uusinta teknologiaa. Mazda PHEV-autot vievät ajokokemuksen aivan uudelle tasolle.
Kes ütles, et tulevikutehnoloogiat ei ole võimalik tänapäevaelusse kohandada? Tänu Mazda elektrisõidukite tehnoloogiale on sõidu nautimine lihtne, vähendades samal ajal oma süsiniku jalajälge. See on võimalik ning veel rõõmustava töövõimega. Meie elektrisõidukitest kõige populaarsem – MX-30 näitab ehk sünergiat tipptasemel inseneriuuenduste ja aastakümnete pikkuse tootmistraditsiooni vahel. Koos loovad need harmoonilise segu, mis muudab iga läbitud kilomeetri meeldivaks kogemuseks. On aeg kõigil tutvuda elektriauto MX-30 võimalustega.
Pole saladus, et Mazda autod on äärmiselt töökindlad. Väljaanne Consumer Reports loetleb regulaarselt kõige usaldusväärsemaid autotootjaid ning 2022. aastal oli Mazda selles listis 1. kohal. Tarbijad soovivad autot, mis on praktiline, millega on mõnus sõita, usaldusväärne ja ökonoomne. Nendele ootustele vastavad ainult käputäis autotootjaid.
Nii elektri- kui ka sisepõlemismootoritel on oma eelised. Nende tehnoloogiate ühendamine ei anna tulemuseks mitte ainult auto, mis ühendab ökonoomsuse ja praktilisuse, vaid ka sõitmislõbu. Just selle on Mazda insenerid saavutanud PHEV, traditsioonilise hübriidi ja isegi spetsiaalsete R-EV hübriidtehnoloogiate kasutuselevõtuga.