Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAAutoeksperdid on üldiselt seisukohal, et tänasel päeval on keskkonnale ja rahakotile mõeldes tõenäoliselt kõige paremaks valikuks hübriidauto – seda eriti ettevõtete puhul, kus tööautosid kasutatakse ka erasõitudeks. Millest võit tuleneb ja mida peaksid hübriidauto maksustamise kohta teadma?
Kui lähiriikides ja mujal Euroopas kehtib autode puhul sageli süsinikdioksiidi-põhine maksuskeem, siis Eestis maksustatakse erasõitudeks kasutatavaid tööautosid võimsuse- ehk kilovatipõhiselt. Kui tavapärase sisepõlemismootoriga sõiduki erisoodustusmaks arvutatakse mootori võimsuse pealt, siis hübriidauto maksustamine toimub veidi teisiti ning õige valiku puhul on võimalik ka võimsama sõiduki omamisel soodsamalt läbi ajada.
Hübriidauto maksustamisel võetakse Eestis arvesse ainult sõiduki sisepõlemismootori võimsust (kW), mitte kogu hübriidajami võimsust või seda, milline oli auto hind. See tähendab, et valides hübriidauto, saab omada võimsamat sõidukit ettevõtte maksukohustust tõstmata. Eraisikute jaoks tähendab Eestis kehtiv süsteem, et säästliku hübriidauto omamine ei tõsta samuti maksukohustust.
Tasub meeles pidada, et kuigi Eestis ei ole üldist automaksu, pole välistatud, et see võidakse edaspidi kehtestada. Sellisel juhul muutuvad nii elektri- kui ka hübriidautod veel atraktiivsemaks müügisalongides, aga võimalik, et ka järelturul. Teiste Euroopa riikide praktika näitab, et nende maksumäärad on soodsamad või üldse olematud, et soodustada akuautode soetamist ja kasutamist.
Soodustuste põhjusi tuleb otsida hübriidautodes kasutavast tehnoloogiast, mis aitab kaasa maksimaalse säästlikkuse ja keskkonnasõbralikkuse saavutamisele. Näiteks hübriidse Mazda2 Hybrid linnaauto puhul toetab elektrimootor sisepõlemismootorit ning elektrimootor ammutab ise energiat ajami osaks olevast akust.
Kui palju kilomeetreid suudab auto läbida üksnes elektriga, sõltub hübriidauto tüübist. Kui tegemist on pistikhübriidiga, suudab see vaid elektrienergia jõul läbida kümneid kilomeetreid ning sellisel juhul ei tule pea üheski automaksuga riigis muretseda lisatasude pärast.
Kui tegemist on kerghübriidi või HEV-hübriidiga, siis mõnedes riikides maksustatakse sellise sõiduki kasutamist, kuid oluliselt väiksemal määral kui tavapärase sisepõlemismootoriga sõiduki kasutamist. Näiteks riikides, kus maks tuleb tasuda auto registreerimisel, ei pea hübriidauto ostmise järel enamasti rahakotti enam auto kasutamise eest makse tasudes kergendama. Kuigi Eestis autosid süsinikdioksiidi-põhiselt ei maksustada, on sellistest kavadest korduvalt juttu olnud. Teiste riikide kogemusest õppides saab teha autot ostes mõistlikke valikuid.
Registreeru proovisõidule!