Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAMe projekteerime autosid, mis pakuvad puhast sõidurõõmu. See algab võluvast disainist, millel on hing ja isiksus, disainist, mis on äratuntavalt Mazda.
Iga meie valikus olev auto on loodud meeltele meeldima ja disain on keel, mida me selle väljendamiseks kasutame. Me usume, et Teie emotsionaalne reaktsioon neile on sama tähtis kui nende mehaaniline reaktsioon Teile.
Samamoodi, nagu kunstnik tahab oma publikult reaktsiooni, tahame luua autosid, mis tekitavad juhtides emotsioone. Ainult inimese käed suudavad luua tõelist kunsti ja nii on see koht, kust meie protsess algab. Me nimetame seda uurimuslikuks ettevalmistuseks ja see sisaldab harva midagi autoga sarnast. Pigem katsetame vorme, mis on meie jaoks põnevad või meeldivad ja tõlgendame need ideed tootmisse, kus inimkäsi mängib alati olulist rolli.
Meie autode nägemine peaks Teis tekitama sama tunde nagu kunstiteose imetlemine. Nähes valgusvihus selle vormitud ilu ja muutuvaid peegeldusi, mis jätavad kiiruse, graatsia ja võimu mulje, tunnete vastupandamatut soovi seda juhtida.
Loob liikumise tunde isegi seistes – see on Mazda disainifilosoofia Kodo: Soul of Motion olemus. See võimaldab disaineritel igasse mudelisse oma isikupära süstida, säilitades samas ühtse teema. Autod on meie lõuend ja kõik meie loodud autod lausa paluvad endaga sõitma. Meil on au, et autojuhid on rõõmuga valmis kuuletuma.
On arvutipõhise disaini kuldajastu. See võimaldab meil teha ülitäpseid 3D-mudeleid, mis oli veel mõned aastad tagasi võimatu. Aga Mazdas algab disain saviplokist ja sellele pole kohe kindlasti asendust. Käsitöömeistrid kujundavad savi, kuni ideaalsed jooned nähtavale tulevad ja alles siis alustavad nad koostööd digitaalsete modelleerijatega. See traditsioonilise ja digitaalse partnerlus võtab mõlemast maailmast parima, et luua unikaalselt atraktiivseid disaine.
Hool, mis läheb disaini ja valmistamisse, jätkub värviprotsessi ajal. Värvidisainer ja värvimeister töötavad koos ja veenduvad, et värv jääks uutele autodele just nii, nagu disainer ette nägi. Täpse segamise ja asjatundliku tehnika kombinatsioon tagab, et värv ja viimistlus väärivad selliseid hingematvaid kujundeid. Punane metallikvärv Soul Red Crystal on hea näide sellest, mida saab hoolika pealekandmisprotsessiga saavutada.
Kui inimene vaatab Mazdat, siis on meie lootus, et ta tunneb soovi seda juhtida. Me tahame seda tunnet tugevdada, kui Mazdasse sisse istutakse. Sisearhitektid saavutavad selle, luues endasse haarava mugavustunde. Pärast lugematuid visandeid ja parandusi luuakse keskkond, mis tekitab juhi ja auto vahelise sideme. Meie disainerid on uhked kõigi interjööri aspektide üle, mis on intuitiivselt paigutatud ja inimestele meelepärased. Tegelikult veedetakse ju tohutult palju aega sõites ja me tahame, et siis tuntaks end igal kilomeetril nagu kodus.
Kui esialgne kujundus on lõplik, läheb see eksperdist mudeli valmistajale, näiteks Koji Fujiile, kes sellest mudeli teeb. Tema eesmärk on luua mudel, mis oleks isegi täiuslikum kui tegelik auto. Iga auto osa, mis on sõitjatele nähtav, tuleb täpselt reprodutseerida. Sel ajal saab ka teha parandusi, mis on veel üks näide sellest, kui kõrgelt Mazda disainiprotsessis koostööd hindab. Kvaliteedis ei tehta kunagi kompromisse.
Kasutame nutikaid tehnikaid, et uurida, kuidas inimesed sõites liiguvad ja reageerivad. Seejärel toome insenerid ja disainerid kokku, et kujundada inimkeskse lähenemise alusel salonge ja juhiistmeid. Kui sõitmine tundub loomulik ja stressivaba, annab see juhile maksimaalse kontrolli, täieliku ohutuse ja rohkem sõidurõõmu.