SÕITMISE TULEVIKKU KUJUNDADES

MAZDA INNOVATSIOON

Innovation Icon Top Padding

JUHI PJEDESTAALILE TÕSTMINE

Mazdas hoolime väga sõidust ja sellest, kuidas see Teid ennast tundma paneb. Me teame, et sõitmine on midagi palju enamat kui lihtsalt autojuhtimine. Selles on koht puudutustele ja tunnetele. Teie auto peaks vastama perfektselt juhtimisele ja iga süsteem peaks olema intuitiivne, pakkudes harmooniat ja usaldust, tõstes nii Teie meeleolu parema sõidukogemuse kaudu.

Whymazda Innovation Skyactiv

MAZDA TEHNOLOOGIA SKYACTIV®

Kui süsteemi komponendid on projekteeritud töötama koos, funktsioneerib süsteem maksimaalse efektiivsusega. See on lihtne idee, millel põhineb Mazda tehnoloogia SKYACTIV®. Kuid tõhusus ei ole siiski ainus võit. See annab ka suurepärase sõidukogemuse.

KAASAHAARAV JA VASTUVÕTLIK KÄIGUVAHETUS
2018 Cx5 At
6-KÄIGULINE AUTOMAATKÄIGUKAST SKYACTIV®
6-käiguline automaatkäigukast SKYACTIV® DRIVE vahetab ühtlase kiirenduse tagamiseks käike sujuvalt ja kiiresti. Selle täiustatud juhtimismoodul tagab täpsuse, tundlikkuse ja tõhususe.
Image And Text Grid 16
6-KÄIGULINE MANUAALKÄIGUKAST SKYACTIV® MT
6-käiguline manuaalkäigukast SKYACTIV® MT on inspireeritud legendaarsest lühikese käiguvahetuskaugusega Mazda MX-5 Miatast ja loodud sõitjatele, kes armastavad manuaaliga sõitmise tunnet.
TUGEVAM JA KERGEM KERE NING ŠASSII
2018 Mazda3 See Through Skyactiv X Hb Rhd At 1 1

SÕIDUKI ARHITEKTUUR SKYACTIV

Šassiist ja kerest koosnev Mazda platvorm Skyactiv® on Mazda sõidukogemuse kese. Šassii saavutab kaks näiliselt vastuolulist eesmärki: paindlikkus madalal kiirusel ja stabiilsus suurel kiirusel. Karkass sisaldab väga kõrge tõmbetugevusega terast kriitilistes piirkondades, et muuta see kergemaks, kuid jäigemaks ja tugevamaks.

PUHTAMAD JA KÜTUSESÄÄSTLIKUMAD AUTOD
2018 Mazda Skyactiv Gupg2 5L Front 1 1
BENSIINIMOOTOR SKYACTIV-G
Tavalised sisepõlemismootorid kasutavad ainult umbes 30% kütuse potentsiaalsest energiast, nii et Mazda konstrueeris arukama mootori. Sisepõlemismootori piire laiendades tagavad 2,0 l ja 2,5 l bensiinimootorid SKYACTIV®-G palju suurema kütusesäästlikkuse ja need on suurema surveastmega kui tavalised mootorid. Lihtsamalt väljendudes suudavad need mootorid suruda õhu ja kütuse segu silindritesse nii, et see on ülisuure rõhu all ja nii saab igast kütusetilgast palju rohkem energiat.
Skyactiv X Min
JÄRGMISE GENERATSIOONI BENSIINIMOOTOR SKYACTIV-X
SKYACTIV-X on murranguline, vaid Mazdale kuuluv uus mootor, kus sädesüütega bensiinimootori eelised – võimsus suure pöördemomendi juures ja puhtamad heitgaasid – on kombineeritud diiselmootori omadega – kiire reaktsioon alguses ja kütusesäästlikkus. Nii on loodud nende kahe vahepealne mootor, mis pakub mõlema maailma parimaid omadusi. Pärast Mazda bensiinimootorit SKYACTIV-G ja diiselmootorit SKYACTIV-D on kolmandale mootorile vahepealse rolli märkimiseks antud nimeks SKYACTIV-X.
TEID SILMAS PIDADES LOODUD

Selleks, et iga Mazdaga oleks mõnus sõita, loome autosid inimkeskse arenduse filosoofiaga. Nii lõime jõuveokontrollisüsteemiga sõiduki dünaamika SKYACTIV. Selle asemel, et keskenduda sõiduki dünaamika mehhaanikale, alustasime arendamist inimesest. Viisime läbi lugematuid uuringuid inimeste omaduste ja käitumise kohta, et luua auto, mis töötab harmooniliselt koos juhiga. Tulemus on auto, mis tundub keha pikendusena, on parema juhitavusega, täpsema kontrolliga ja tekitab vähem väsimust.

Full Section Image Text 23
New Mazda Connect

MAZDA CONNECT

Auto ja juhi vahelise sideme parandamine on ülesanne, mis läheb sõidudünaamikast kaugemale. Tänapäeva üliühendatud maailmas on autodest saanud kommunikatsioonivahendid. See on jällegi Mazda võimalus sõidukogemust parandada. MAZDA CONNECT™ on meie järgmise põlvkonna liides, mis võimaldab Teil saada vajalikku teavet ja soovitud meelelahutust.

HOBUNE JA RATSANIK | JINBA ITTAI

Kui meie insenerid lõid veojõukontrolliga sõiduki dünaamika SKYACTIV, järgisid nad iidset Jaapani Jinba Ittai filosoofiat, mille kohaselt on hobune ja ratsanik üks. Selle tehnoloogia eesmärk on luua auto ja juhi vahel täiuslik harmoonia. Niisiis, kui Te roolis olete, ei ole vaja pidevaid korrektsioone. Auto, nagu hobunegi, mõistab Teie kavatsusi. Selle tulemusel on sõit dünaamilisem, tundlikum ja mis kõige tähtsam – nauditavam.

Jinba Ittai
LISAINFO MAZDA KOHTA
Image And Text Grid 39
DISAIN
Iga auto osa peaks olema juhi järgi kujundatud.
Image And Text Grid 40
OHUTUS
Tutvuge meie tervikliku lähenemisega ohutustehnoloogiale.