KINDEL SÕIT ON PAREM SÕIT

MAZDA OHUTUS

MAZDA OHUTUSFILOSOOFIA

Mazda eesmärk on pakkuda kõigile klientidele nii sõidunaudingut kui ka suurepäraseid keskkonnanäitajaid ja ohutustulemusi.

Sellele filosoofiale tuginedes on Mazda suurendanud ohutusteemalist teadus- ja arendustegevust, et saavutada meie lõplik eesmärk – turvaline ja liiklusõnnetustevaba ühiskond.

I-ACTIVSENSE®

Aktiivne lähenemine ohutusele i-ACTIVSENSE® kasutab väga kõrge sagedusega radareid ja kaameraid, et hoida Teid ümbritseva keskkonnaga kursis ja Teie fookuse teel. Saate sõidust naudingu ja võite autot täielikult usaldada, teades, et need süsteemid töötavad pidevalt ja hoiatavad Teid võimalike ohtude eest, väldivad kokkupõrkeid või vähendavad nende raskust, kui avarii on vältimatu. See on veel üks näide meie Jinba Ittai filosoofiast, mis loob ühtekuuluvuse auto ja juhi vahel.

Full Section Image Text 12
Ohutus kõigis olukordades
2019 Mazda Cx 5 Crossover Active Driving Display
AKTIIVNE OHUTUSTEHNOLOOGIA
Aktiivne ohutustehnoloogia aitab juhil vältida õnnetusi, toetades nähtavate ja kuuldavate teavitustega võimet ohte ette näha ja vältida.
2018 Mazda3 Airbag Rhd Hb
PASSIIVNE OHUTUSTEHNOLOOGIA
Need tehnoloogiad aitavad kaitsta sõitjaid ja vähendada kokkupõrke korral vigastusi. Nende hulka kuuluvad jäik ringstruktuuriga SKYACTIV® kere, eelpingutisüsteemi ja koormuse piirajaga turvavööd, kokkupõrkel ära kukkuv piduripedaal, õhkpadjasüsteem SRS Airbag System 3 ja muu.
Mazda Smart Brake Support
KOKKUPÕRKE-EELNE OHUTUSTEHNOLOOGIA
Kokkupõrke-eelne ohutustehnoloogia aitab vähendada kokkupõrke raskust, kui seda ei ole võimalik vältida.
I-ACTIV AWD®

Ennustav süsteem i-ACTIV AWD® tagab haardumise ja kindlustunde igat tüüpi teekattel ja iga ilmaga. Kui see on töös, kasutatakse mitmest kanalist saadud infot, nagu teeolud ja juhtimissisend, et prognoosida AWD vajalikkust ja jõuülekannet vastavalt kohandada.

2018 Mazda3 Emotional Awd

SÕIDUKI DÜNAAMIKA SKYACTIV KOOS VEOJÕUKONTROLLSÜSTEEMIGA G-VECTORING CONTROL

Püüame Mazdas pidevalt sõidukogemust paremaks teha. Seetõttu arendasime uue tehnoloogia, sõiduki dünaamika SKYACTIV koos veojõukontrollsüsteemiga G-Vectoring Control, et saavutada sujuvam ja vähem väsitav sõit, tõstes Teie eneseusaldust ja enesetunnet kõrgendatud sõidukogemuse kaudu.

Image And Text Grid 46
PÖÖRDE ALGUSES
Pöörde alguses parandame kurvi võtmise vastust. Vähendame mootori pöördemomenti ja suuname koormuse esiratastele.
Image And Text Grid 112
PÖÖRDE KESKEL
Tehnoloogia tuvastab juhi juhtimisliigutused pöörde keskel. Seejärel arvutab see mootori optimaalse pöördemomendi ja saadab selle teabe kohe mootorile.
Image And Text Grid 44
PÖÖRDE LÕPUS
Pöörde lõpus aitab tehnoloogia juhil hoida rooliasendit, viies koormuse tagaratastele. See aitab parandada üldist kurvide võtmise stabiilsust.
i-activsense tehnoloogiad
LISAINFO MAZDA KOHTA
Image And Text Grid 39
DISAIN
Iga auto osa peaks olema juhi järgi kujundatud.
Image And Text Grid 41
INNOVATSIOON
Mazda tehnoloogia loob auto ja juhi ühtsustunde.