Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 29 990€
Roadster
Hind alates 37 690€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAMazda eesmärk on pakkuda kõigile klientidele nii sõidunaudingut kui ka suurepäraseid keskkonnanäitajaid ja ohutustulemusi.
Sellele filosoofiale tuginedes on Mazda suurendanud ohutusteemalist teadus- ja arendustegevust, et saavutada meie lõplik eesmärk – turvaline ja liiklusõnnetustevaba ühiskond.
Aktiivne lähenemine ohutusele i-ACTIVSENSE® kasutab väga kõrge sagedusega radareid ja kaameraid, et hoida Teid ümbritseva keskkonnaga kursis ja Teie fookuse teel. Saate sõidust naudingu ja võite autot täielikult usaldada, teades, et need süsteemid töötavad pidevalt ja hoiatavad Teid võimalike ohtude eest, väldivad kokkupõrkeid või vähendavad nende raskust, kui avarii on vältimatu. See on veel üks näide meie Jinba Ittai filosoofiast, mis loob ühtekuuluvuse auto ja juhi vahel.
Aktiivne ohutustehnoloogia aitab juhil vältida õnnetusi, toetades nähtavate ja kuuldavate teavitustega võimet ohte ette näha ja vältida.
Need tehnoloogiad aitavad kaitsta sõitjaid ja vähendada kokkupõrke korral vigastusi. Nende hulka kuuluvad jäik ringstruktuuriga SKYACTIV® kere, eelpingutisüsteemi ja koormuse piirajaga turvavööd, kokkupõrkel ära kukkuv piduripedaal, õhkpadjasüsteem SRS Airbag System 3 ja muu.
Kokkupõrke-eelne ohutustehnoloogia aitab vähendada kokkupõrke raskust, kui seda ei ole võimalik vältida.
Ennustav süsteem i-ACTIV AWD® tagab haardumise ja kindlustunde igat tüüpi teekattel ja iga ilmaga. Kui see on töös, kasutatakse mitmest kanalist saadud infot, nagu teeolud ja juhtimissisend, et prognoosida AWD vajalikkust ja jõuülekannet vastavalt kohandada.
Püüame Mazdas pidevalt sõidukogemust paremaks teha. Seetõttu arendasime uue tehnoloogia, sõiduki dünaamika SKYACTIV koos veojõukontrollsüsteemiga G-Vectoring Control, et saavutada sujuvam ja vähem väsitav sõit, tõstes Teie eneseusaldust ja enesetunnet kõrgendatud sõidukogemuse kaudu.
Olete kunagi proovinud sõidurada vahetada, mõistes alles viimasel hetkel, et Teie pimenurgas on auto? Sellised viimasel hetkel välditud vead ei ole haruldased ja võivad olla ohtlikud. Mazda pimenurga jälgimissüsteem (BSM) kasutab tagumise kaitseraua külge paigaldatud radareid, et avastada sõidukeid, mis lähenevad tagant ja kõrvalt. See hoiatab juhte sõidukite eest pimenurgas mõlemal küljel, kuvades vastava ukse peeglile ikooni. Kui juht näitab sõiduraja muutmiseks suunatuld ja auto pimenurgas on sõiduk, vilgub peeglil ikoon ja kõlab helisignaal.
Kõige tavalisem õnnetusjuhtum on tagant sissesõit ja umbes 60% neist juhtub suhteliselt aeglasel, 30 km/h või väiksemalgi kiirusel. Nutika linnapiduri (SCBS) tugi aitab vältida esikokkupõrkeid väikesel kiirusel, mis on linnapiirkondades tavalised. Aeglaselt (umbes 4–30 km/h) sõites tunnetab tuuleklaasile paigaldatud kaamera ees olevat autot. Kui süsteem tuvastab kokkupõrkeohu, valmistab see pidurisüsteemi ette nii, et see oleks valmis rakendama maksimaalset pidurdusjõudu, kui juht pidurdab. Kui juht ei reageeri ohu vältimiseks, näiteks ei pidurda ega rooli, rakendab süsteem samaaegselt pidureid ja vähendab mootori võimsust, et vältida kokkupõrget või vähendada selle raskust.
Mazda sõiduraja hoidmissüsteem (LKA) soodustab turvalisemat sõitu, pakkudes asjakohast juhtimisabi. Süsteem võimaldab juhtidel valida kahe võimaluse vahel: sõiduraja järgimine, mis abistab varakult, et hoida sõiduk sõiduraja keskel; ja sõidurajalt väljumise vältimine, mis käivitub ainult siis, kui sõiduk hakkab sõidurajalt välja kalduma. LKA kasutab tuuleklaasile paigaldatud kaamerat, mis tuvastab teel oleva sõiduradade märgistuse ja aktiveerub kiirusel üle 60 km/h.
Töötades kindlaksmääratud kiirusevahemikus, reguleerib ja hoiab MRCC automaatselt eesmise autoga ohutut kaugust, vähendades seega juhi koormust pikkadel sõitudel ja maanteedel. See sisaldab ka kauguse tuvastamise tugisüsteemi (DRSS), mis kuvab visuaalselt sõidukauguse, et aidata juhil olulise ohutuse infoga kursis olla.
Kas olete kunagi pidanud parkimiskohast välja tagurdades järsult pidurdama, sest ei näinud küljelt tulevat sõidukit? Tagant ristuva liikluse hoiatussüsteem (RCTA) on loodud selleks, et aidata Teil veenduda tagurdamise ohutuses. Süsteem kasutab samu radareid ja indikaatoreid nagu BSM, et jälgida mõlemalt poolt lähenevaid sõidukeid ja hoiatada juhti, kui need lähevad.