Hind alates 53 900€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 900€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 21 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 38 490€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAEnne kui täielikult elektriline tulevik kätte jõuab, on tänapäevase sisepõlemismootoriga ökonoomse auto soetamine igati pragmaatiline valik.
Iga sõiduki puhul on algne ostuhind vaid üks osa kuludest, mis auto omamise käigus tekib. Ökonoomse auto valimine tähendab, et pead harvem tanklas paaki täitmas käima, ehk pikas perspektiivis on kütusekuludelt ja seeläbi omamiskuludelt võimalik ohtralt säästa. Seejuures tasub tähele panna, et tänapäevased ökonoomsed autod pole sugugi igavad ning pakuvad mitmeid eeliseid.
Skyactiv-X mootorid toovad esile nii bensiini- kui diiselmootorite parimad omadused ning jätavad kõrvale mõlemale omased miinused. Mootorites tagab tõhusama põlemise Spark Controlled Compression Ignition (SPPCI) tehnoloogia, mis võimaldab tänu kõrgematele rõhkudele kasutada lahjemat segu – vähem kütust ja rohkem õhku. Pikka aega oli selline lähenemine võimalik vaid diisliga, mille energiatihedus on suurem, kuid Skyactiv-X tehnoloogia on selle võimalikuks teinud ka bensiinimootorite puhul.
Skyactiv-X mootorid süütavad tihedast kütuse-õhu segust ainult väikese osa, mis tõstab põlemiskambris temperatuuri, ning ülejäänud segust süttib kõrge rõhu tõttu (nagu see toimub diiselmootorites). Seeläbi toimub põlemine kiiremini ja tekitab vähem kõrvalsaadusi kui tavaliste bensiinimootorite puhul.
Tänu selle tehnoloogia kasutamisele suudavad uue põlvkonna mootorid tekitada kuni 30 protsenti rohkem pöördemomenti kui praeguse põlvkonna Skyactiv-G bensiinimootorid ning nende nende maksimaalne võimsus on 10 protsenti suurem, samas kasutavad nad vähem kütust kui praegused Skyactiv-D diiselmootorid. Maksimaalse efektiivsuse tagamiseks on Mazda insenerid igat detaili viimse piirini täiustanud – alates kolvi kujust kuni põlemiskambris oleva segu liikumiseni välja.
Skyactiv-X ja teiste Mazda mootorite kohta saad lähemalt lugeda siit.
Kõige madalam võimalik kütusekulu saavutatakse siiski alati elektriajamite abil. Mazda2, Mazda3 ja Mazda CX-30 pakuvad juhtidele seetõttu hübriidlahendusi (MHEV), mis töötavad tehnoloogiliselt arenenud Skyactiv-X bensiinimootoritega. Erinevalt enamikust autodest töötab see lahendus starteriga ega asenda seda – sellise lähenemise tulemuseks on madalam kütusekulu autot käivitades ja äkilisem kiirendus kohalt liikuma hakates.
Sarnaselt teistele hübriididele võimaldab selline üliefektiivne süsteem salvestada osa pidurdamisel tekkivast energiast, mis muidu kaotsi läheks. See energia salvestatakse 24 V kõrgepingeakusse ning jaotatakse vastavalt vajadusele uuesti auto süsteemide vahel laiali, vähendades sedasi sisepõlemismootori koormust.
Tänu hübriidajamile saab auto kütusekulu vähendada kuni 10 protsenti, kuid ökonoomse sõidu põhimõtted jäävad siiski samaks: soovitatav on vältida äkilist kiirendamist ja pidurdamist. Spetsialistid soovitavad hübriididega sõites harjuda ära ka regeneratiivse pidurdamisega ning kasutada piduripedaali võimalikult harva.
Eriti kasulik on hübriidajam igapäevastes linnasõitudes. Esimesed Euroopa turu jaoks arendatud Mazda pistikhübriidid disainiti just selliste olude jaoks. Suuremates CX-60 ja CX-80 linnamaasturites on kasutusel suuremad 48 V akud, milles talletatud elektrienergiast peaks enamasti igapäevaste sõitude tegemiseks piisama. Kui aku tühjaks saab, käivitub automaatselt neljasilindriline bensiinimootor ning isegi siis on kütusekulu võrreldes tavaliste autodega madalam. Loe Mazda hübriidmootorite kohta lähemalt siit.
Ilu on küll subjektiivne kontseptsioon, kuid reeglina on stiilsed autod heade aerodünaamiliste omadustega. Näiteks mitmeid mainekaid auhindu – sealhulgas Red Dot Awardi – võitnud Mazda6 sedaani väärtus peitub rohkemas kui vaid disainis. Näiteks on selle sedaani õhutakistustegur 0,26, mis on segmendi parim tulemus. Erakordselt madala õhutakistusteguri saavutasid insenerid sileda ja voolujoonelise kerekuju ning põhja abil.
Voolujoonelise kere eelised on eriti märgatavad pikemate sõitude puhul. Autoentusiastid toovad Mazda6 tihti selles vallas esile – teada on mitmeid juhtumeid, kus keskmine kütusekulu on maanteel sõites jäänud alla 5L/100 km, sealjuures mugavusest loobumata ja kiirust oluliselt vähendamata.
Sama disainifilosoofiat ehk aerodünaamikale erilise tähelepanu pööramist on rakendatud ka teiste Jaapani autode disainis. Pole kokkusattumus, et ka pilkupüüdvad Mazda3 ja Mazda2 paistavad silma väga madala õhutakistusega. Ülimalt aerodünaamilisel Mazda3 kerel on voolujooneline põhi ning isegi mudeli vedrustuse konstruktsiooni on muudetud, et vältida asjatut õhutakistuse tekkimist. Tänu sellele saavutatud õhutakistuse koefitsient 0,27 on klassi üks parimaid näitajaid.
Isegi kõige arenenumad jõuajamid ei suuda kütusekulu piisavalt madalana hoida, kui autot disainides unustatakse ära teine kriitiline parameeter – kaal. Turva- ja mugavusega seotud nõuete tõttu on uued autod muutunud üha raskemaks, kuid heitnõuete pideva karmistumise tõttu on viimastel aastatel näha uut trendi, kus sõiduki kaalu üritatakse iga hinna eest madalamaks muuta.
Mazda insenerid on tõestanud, et uskumatu pingutusega on ka selles vallas võimalik jalustrabavaid tulemusi saavutada. Parimaks näiteks on Mazda MX-5, mida peetakse kõige populaarsemaks avatud katusega sportautoks maailmas. Praeguse põlvkonna pehme katusega versioon kaalub 960 kg – umbes sama palju, kui esimene 1989. aastal toodetud kabriolett. See saavutus lubab juhil oma autost viimast võtta ja sellega igapäevaselt sõita, ilma, et peaks kütusekulu pärast muretsema.
Kerge kere loomise kogemusi saab rakendada ka teistes segmentides. Näiteks 2021. aasta Mazda CX-3 linnamaastur on turul kõige kergem kompaktmaastur. Sõltuvalt konfiguratsioonist võib auto kogumass koos töövedelikega ulatuda vaid 1290 kilogrammini – see tagab erakordse väleduse nii linnatänavatel kui ka maanteedel sõites.
Mazda CX-3 roolisüsteemi erakordselt head tagasisidet ja juhtimise täpsust on kiitnud eksperdid ka tuntud Consumer Reports platvormilt. Tänu ülimadalale kaalule on CX-3 isegi nelikveosüsteemiga segmendi üks ökonoomsemaid mudeleid.