Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAOn aeg uuendused teedele tuua. Mazda mudelivalikus on tulevik juba käes.
Kütusesäästlikkus, madalad heitgaasitasemed, meeldiv juhtida kui ka kaasreisijana sõita. Need on sõnad, mis kirjeldavad kõige paremini Mazda pistikhübriidautode (PHEV) olemust. Mazda PHEV-id, mis on loodud ühendades Jaapani inseneeria pikaajalised traditsioonid nüüdisaegse tehnoloogiaga, joonistavad ümber teie sõidukogemuse kaardi.
Tundke roolis istudes suurepärast dünaamikat, nautides samal ajal väikest kütusekulu MX-30 R-EV pistikhübriidiga, mis on valmistatud üksnes Euroopa turu jaoks. Või hüpake avarasse CX-60 PHEV-i, et nautida neidsamu häid omadusi. Kogege, kuidas reisimugavus seguneb meeldiva sõidudünaamikaga. Registreeruge proovisõidule kohe!
Akronüüm PHEV tähendab Plug-in Hybrid Electric Vehicle ehk pistikhübriidautot. Nendel autodel on jõuülekanne, mis ühendab endas nii sisepõlemismootori kui ka elektrimootori. Pistikhübriidis töötavad need süsteemid kooskõlas ja suudavad pakkuda mõlemast parimat. PHEV-id töötavad korraga ainult elektri või ainult sisepõlemismootori jõul.
Mazda pistikhübriidid pakuvad:
Lühikesi vahemaid läbides valib pistikhübriid oma energiaallikaks elektrimootori. Elektrimootori toiteallikaks on spetsiaalne laetav aku. Kui aku tühjeneb või saavutab oma võimsuse (nt teatud kiiruse), võtab sisepõlemismootor töö üle. See hoiab ära elektrimootori ebaefektiivse töö ja energia raiskamise. See harmooniline ümberlülitumine tagab meeldiva sõidudünaamika ka suurematel kiirustel.
Lühidalt öeldes proovib PHEV jõuülekanne kõigepealt kasutada elektrienergiat. Teie auto käivitub ainult elektrirežiimil ja proovib madalatel kiirustel kasutada ainult elektrienergiat, suurendades seeläbi kütusesäästlikkust.
PHEV-sid saab laadida sõidu ajal ja ka välisest allikast. Selleks ühendage see välise toiteallikaga, näiteks laadimisjaama või tavalise pistikupesaga. See tähendab, et Mazda PHEV-i saab hõlpsasti laadida ka kodus.
Mis on CX-60, Mazda valikust ühe populaarseima PHEVi poolt pakutavad eelised?
Pistikhübriidmaastur CX-60 rõõmustab suurepärase sõidudünaamika ja madala CO2-jalajäljega. Hübriidrežiimis mõõdetuna on CO2 heitkogused vaid 33 g/km*, mis on palju madalam, kui täissuuruses linnamaasturilt oodata võiks. Auto tulevikuks, saadaval juba täna! *2,5-liitrine E-SKYACTIV PHEV mootor koos 8-käigulise automaatkäigukastiga.
Koos toodavad elektri- ja sisepõlemismootorid 327 hj ja 500 Nm pöördemomenti. See võimaldab CX-60 PHEV-il kiirendada paigalt 100 km/h-ni vaid 5,8 sekundiga*. See on vaieldamatult parim näitaja Mazda valikus! *2,5-liitriline E-SKYACTIV PHEV konfiguratsioon.
See on enamat kui lihtsalt ruumikas linnamaastur. See on enamat kui lihtsalt rajaleidja, kes ületab kõik ettesattuvad takistued. Vaid elektri jõul läbib teie CX-60 E-SKYACTIV PHEV 2,5 63 km* ja täis kütusepaagiga saate läbida sadu kilomeetreid**. *-Energiatarbimine on 17.1 kWh/100 km **-Kombineeritud kütusekulu on 1,5 l/100 km.
Mazda on lisanud oma pistikhübriidide valikusse ainult Euroopa linnadesse loodud linnamaasturi MX-30 R-EV. Nagu Mazdale omane, pole tootja hoidunud tegemast julgeid tehnoloogilisi otsuseid selleks, et luua autojuhtidele ja omanikele maksimaalset väärtust.
See pistikhübriid kasutab nüüdseks ikooniks saanud Mazda visiitkaarti – rootormootorit. Selle tehnoloogia on tuntud muidugi tänu kuulsate Mazda sportlikute RX-mudelitele ja Le Mansi võiduka 787B-le. Uuel MX-30 R-EV-l töötab rootormootor generaatorina. Rattaid veab alati elektrimootor, seega on tõhusus kõrge ja heitgaasid madalad.
Kui otsustada, millised pistikhübriidid uuenduslikkuse poolest silma paistavad, omab MX-30 R-EV kindlasti esikohta.
Atraktiivne Mazda MX-30 R-EV on ehitatud Jaapanis ja paistab silma tõeliselt erakordse pistikhübriidautona. See auto loob ise piirjoone hübriid- ja elektriauto vahele. See ühendab elektrisõidukite ökonoomsuse ja tõhususe, säilitades samal ajal paljud sisepõlemismootori eelised. See on suurepärane näide sellest, kuidas põlemis- ja elektrimootorid võivad töötada sünergias, isegi erisugustes konfiguratsioonides.
Üks pilk Mazda MX-30 R-EV-le ja pole kahtlustki, et see on elegantse ja moodsa välimusega Mazda autode perekonna liige. Kodo disaini uus tõlgendus ühendab minimalismi ja futuristlikud puudutused igapäevase praktilisuse ja silmailu pakkuvate detailidega. Ühelt poolt sportlik, teiselt poolt rafineeritud ja vaoshoitud. See auto ei karda vajadusel näidata, mis puust ta tehtud on. Selle mudeli jõuülekanne kasutab rataste vedamiseks alati elektrit ja elektrisüsteemide laadimiseks rootormootorit. Salongis olles kogete ainult vaikust, mugavust ja tõelist sõidunaudingut. Human Modern disainifilosoofiast ja Jaapani käsitööst inspireeritud Freestyle, laialt avanevad uksed tähendavad, et see auto paistab alati teistest silma.
Pool sajandit on Mazda püüelnud tipptasemel inseneeria esirinnas olemise poole. See pühendumus progressile on ilmale toonud legendaarse pöörleva mootori, Mazda insenerliku innovatsiooni sümboli. Nüüd esitleme uhkusega MX-30 R-EV mudelit, kus see tuntud tehnoloogia on taassündind ja täidab tipptasemel generaatori rolli. See märkimisväärne segu varasematest kogemustest ja tuleviku uuenduslikkusest demonstreerib Mazda pühendumust kõigi juhtide sõidukogemuse parandamisele. MX-30 R-EV-ga tähistame oma pärandit ja tuleviku ehitamist, pakkudes harmoonilist segu jõust, tõhususest ja jätkusuutlikkusest, mida kõike juhib rootormootori süda. Sellel mootoril on 50-liitrine paak ja 17,8 kWh liitiumioonaku. See tähendab, et generaator toodab piisavalt energiat üle 600 km* läbimiseks. *Põhineb MX-30 R-EV tarbimisel segasõidurežiimis. 1,0 l /100 km.
Peamine erinevus tavalise hübriidi ja pistikhübriidi (PHEV) vahel on nende laadimissuutlikkus ning ainult elektrienergial läbitava vahemaa suurus.
Tavalises Mazda hübriidautos, nagu näiteks 2 Hybrid, laaditakse akut regeneratiivpidurduse ja sisepõlemismootori abil. Selle tulemuseks on tavalise bensiinimootoriga autoga võrreldes kõrgem kütusesäästlikkus ja väiksem CO2 emissioon.
Ja pistikhübriid (PHEV) mudelid, nagu CX-60, on varustatud süsteemiga, mis võimaldab aku laadimist läbi välise toiteallika. See tähendab, et võite eeldada ainult elektrienergial sõites palju pikemat tööulatust. See funktsioon võimaldab lühema vahemaaga sõite läbida ainult elektrienergia jõul, mille tulemuseks on veelgi suurem kütusesäästlikkus ja väiksem mõju keskkonnale. Sisuliselt pakuvad Mazda PHEV-id paindlikkust valida elektri- ja bensiinimootori vahel, optimeerides samal ajal tõhusust ja jõudlust. Tavalistel hübriididel on samad eelised, ainult piiratumad.
Kui 2 Hybrid on väike, klassikaline hübriidauto ja CX-60 võib olla kas diislil töötav pistikhübriid või bensiinil töötav PHEV, siis mõlemad autod pakuvad eri moel samu eeliseid. Kui olete rooli taga, on reisimine tõhusam ja keskkonna vastu palju sõbralikum.
Olenemata sellest, kas sõidate varajastel hommikutundidel või hilisõhtul, saate ringi liikuda väga vaikselt, ebavajalikku müra tekitamata. Mazda CX-60 saab lülitada elektrilisse sõidurežiimi. Tänu sellele saate liikuda mugavalt ja vaikselt, naabreid või lähedasi segamata. Tunnetage modernse elu mugavusi.
Tehnoloogilised uuendused, mis teevad Mazda PHEV-hübriidid silmapaistvateks, on üks esimesi põhjuseid, miks paljud juhid selle auto valivad.. Kooskõlas töötav elektri- ja 2,5-liitrine bensiini- või 3,3-liitrine diiselmootor loovad unustamatu sõiduelamuse. Just tehnoloogia abil suudavad hübriidid, nagu CX-60, täita kõiki juhtide ja kaasreisijate vajadusi. Just see peaks teid naeratama panema iga kord, kui Mazda CX-60 rooli istute.
Süsteemid nagu kohanduv püsikiirusehoidik (i-ACC) ja SCBS (nutikas linnapidur) vähendavad vea tegemise tõenäolisust ning aitavad kaasa teie ohutusele. Samal ajal aitavad need tehnoloogiad navigeerida liiklust ka näiteks tipptunnil, lubades teil end rooli taga lõdvestunumalt tunda.
Mazda CX-60 demonstreerib tõeliselt hästi sõidu isikupärastamise võimalusi. Uuenduslik Mazda juhi isikupärastamise süsteem tunneb nutikalt ära juhi ja reguleerib koheselt vastavalt istmeid, peegleid ja rooli, konfigureerides kõik ideaalsesse asendisse. See tagab, et iga kord, kui rooli istute, on teie mugavus esikohal, tugevdades teie sidet CX-60-ga.
See on enamat kui lihtsalt ruumikas linnamaastur. See on enamat kui lihtsalt rajaleidja, kes ületab kõik ettesattuvad takistued. Vaid elektri jõul läbib teie CX-60 E-SKYACTIV PHEV 2,5 63 km* ja täis kütusepaagiga saate läbida sadu kilomeetreid**. *-Energiatarbimine on 17.1 kWh/100 km **-Kombineeritud kütusekulu on 1,5 l/100 km.
Vaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILooge enda jaoks täiuslik Mazda, valige värvid ja muud lisad
ALUSTAGE LOOMISTLaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLeidke oma kohalik Mazda edasimüüja ja võtke juba täna ühendust.
LEIDKE OMA MAZDA