Harmoonia tehnoloogias

Pistikhübriidid (PHEV)

On aeg uuendused teedele tuua. Mazda mudelivalikus on tulevik juba käes.
Kütusesäästlikkus, madalad heitgaasitasemed, meeldiv juhtida kui ka kaasreisijana sõita. Need on sõnad, mis kirjeldavad kõige paremini Mazda pistikhübriidautode (PHEV) olemust. Mazda PHEV-id, mis on loodud ühendades Jaapani inseneeria pikaajalised traditsioonid nüüdisaegse tehnoloogiaga, joonistavad ümber teie sõidukogemuse kaardi.
Tundke roolis istudes suurepärast dünaamikat, nautides samal ajal väikest kütusekulu MX-30 R-EV pistikhübriidiga, mis on valmistatud üksnes Euroopa turu jaoks. Või hüpake avarasse CX-60 PHEV-i, et nautida neidsamu häid omadusi. Kogege, kuidas reisimugavus seguneb meeldiva sõidudünaamikaga. Registreeruge proovisõidule kohe!

Mis on pistikhübriid - PHEV?

Akronüüm PHEV tähendab Plug-in Hybrid Electric Vehicle ehk pistikhübriidautot. Nendel autodel on jõuülekanne, mis ühendab endas nii sisepõlemismootori kui ka elektrimootori. Pistikhübriidis töötavad need süsteemid kooskõlas ja suudavad pakkuda mõlemast parimat. PHEV-id töötavad korraga ainult elektri või ainult sisepõlemismootori jõul.

Mazda pistikhübriidid pakuvad:

  • Väga hea kütusesäästlikkus
  • Suurepärane sõidudünaamika
  • Kohanevus juhi vajadustega reaaltingimustes
  • Sobilik nii linnas kui ka maanteedel sõitmiseks.

Kuidas üks PHEV töötab?

Lühikesi vahemaid läbides valib pistikhübriid oma energiaallikaks elektrimootori. Elektrimootori toiteallikaks on spetsiaalne laetav aku. Kui aku tühjeneb või saavutab oma võimsuse (nt teatud kiiruse), võtab sisepõlemismootor töö üle. See hoiab ära elektrimootori ebaefektiivse töö ja energia raiskamise. See harmooniline ümberlülitumine tagab meeldiva sõidudünaamika ka suurematel kiirustel.

Lühidalt öeldes proovib PHEV jõuülekanne kõigepealt kasutada elektrienergiat. Teie auto käivitub ainult elektrirežiimil ja proovib madalatel kiirustel kasutada ainult elektrienergiat, suurendades seeläbi kütusesäästlikkust.

PHEV-sid saab laadida sõidu ajal ja ka välisest allikast. Selleks ühendage see välise toiteallikaga, näiteks laadimisjaama või tavalise pistikupesaga. See tähendab, et Mazda PHEV-i saab hõlpsasti laadida ka kodus.

 

PHEV-ide eelised

Mis on CX-60, Mazda valikust ühe populaarseima PHEVi poolt pakutavad eelised?

Uus MX-30 R-EV – igapäevasõitudeks täielikult laetud

Mazda on lisanud oma pistikhübriidide valikusse ainult Euroopa linnadesse loodud linnamaasturi MX-30 R-EV. Nagu Mazdale omane, pole tootja hoidunud tegemast julgeid tehnoloogilisi otsuseid selleks, et luua autojuhtidele ja omanikele maksimaalset väärtust.
See pistikhübriid kasutab nüüdseks ikooniks saanud Mazda visiitkaarti – rootormootorit. Selle tehnoloogia on tuntud muidugi tänu kuulsate Mazda sportlikute RX-mudelitele ja Le Mansi võiduka 787B-le. Uuel MX-30 R-EV-l töötab rootormootor generaatorina. Rattaid veab alati elektrimootor, seega on tõhusus kõrge ja heitgaasid madalad.
Kui otsustada, millised pistikhübriidid uuenduslikkuse poolest silma paistavad, omab MX-30 R-EV kindlasti esikohta.

UUS TEHNOLOOGIA JA AJATU TÖÖKINDLUS

MIS TEEB MX-30 R-EV ERILISEKS

Atraktiivne Mazda MX-30 R-EV on ehitatud Jaapanis ja paistab silma tõeliselt erakordse pistikhübriidautona. See auto loob ise piirjoone hübriid- ja elektriauto vahele. See ühendab elektrisõidukite ökonoomsuse ja tõhususe, säilitades samal ajal paljud sisepõlemismootori eelised. See on suurepärane näide sellest, kuidas põlemis- ja elektrimootorid võivad töötada sünergias, isegi erisugustes konfiguratsioonides.

MILLINE TULEVIKUVISIOON ON TEILE LÄHEMAL?


MILLISED ON ERINEVUSED HÜBRIIDAUTO JA PISTIKHÜBRIIDI VAHEL?

Peamine erinevus tavalise hübriidi ja pistikhübriidi (PHEV) vahel on nende laadimissuutlikkus ning ainult elektrienergial läbitava vahemaa suurus.

Tavalises Mazda hübriidautos, nagu näiteks 2 Hybrid, laaditakse akut regeneratiivpidurduse ja sisepõlemismootori abil. Selle tulemuseks on tavalise bensiinimootoriga autoga võrreldes kõrgem kütusesäästlikkus ja väiksem CO2 emissioon.

Ja pistikhübriid (PHEV) mudelid, nagu CX-60, on varustatud süsteemiga, mis võimaldab aku laadimist läbi välise toiteallika. See tähendab, et võite eeldada ainult elektrienergial sõites palju pikemat tööulatust. See funktsioon võimaldab lühema vahemaaga sõite läbida ainult elektrienergia jõul, mille tulemuseks on veelgi suurem kütusesäästlikkus ja väiksem mõju keskkonnale. Sisuliselt pakuvad Mazda PHEV-id paindlikkust valida elektri- ja bensiinimootori vahel, optimeerides samal ajal tõhusust ja jõudlust. Tavalistel hübriididel on samad eelised, ainult piiratumad.

Kui 2 Hybrid on väike, klassikaline hübriidauto ja CX-60 võib olla kas diislil töötav pistikhübriid või bensiinil töötav PHEV, siis mõlemad autod pakuvad eri moel samu eeliseid. Kui olete rooli taga, on reisimine tõhusam ja keskkonna vastu palju sõbralikum.

Mugavus igas kilomeetris?

Olenemata sellest, kas sõidate varajastel hommikutundidel või hilisõhtul, saate ringi liikuda väga vaikselt, ebavajalikku müra tekitamata. Mazda CX-60 saab lülitada elektrilisse sõidurežiimi. Tänu sellele saate liikuda mugavalt ja vaikselt, naabreid või lähedasi segamata. Tunnetage modernse elu mugavusi.

CX 60 Autumn Edition 1400X800

Tehnoloogilised eelised Hübriidis - PHEV MAZDA autod

Tehnoloogilised uuendused, mis teevad Mazda PHEV-hübriidid silmapaistvateks, on üks esimesi põhjuseid, miks paljud juhid selle auto valivad.. Kooskõlas töötav elektri- ja 2,5-liitrine bensiini- või 3,3-liitrine diiselmootor loovad unustamatu sõiduelamuse. Just tehnoloogia abil suudavad hübriidid, nagu CX-60, täita kõiki juhtide ja kaasreisijate vajadusi. Just see peaks teid naeratama panema iga kord, kui Mazda CX-60 rooli istute.

CX 60 Autumn Edition 1400X800