Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATATänapäeval on autoostjate ja autojuhtide kõnepruuki lisandumas uusi tehnilisi lühendeid, mille täpset tähendust võib olla esimese hooga päris keeruline ära arvata. Kuigi enamik teab, mida tähendavad lühendid nagu ABS või ESP, on tehnoloogia kiire areng toonud kasutusse ka kolm uut olulist lühendit: HEV, MHEV ja PHEV.
Need kolm lühendit tähistavad hübriidajameid. Seega HEV (Hybrid Electric Vehicle), MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) ja PHEV (Plug-In Hybrid Electric Vehicle) tähistavad sõidukit, mille puhul osa jõudlusest toodab elektriajam.
Need hübriidsüsteemid on erinevad, nad sobivad erineva kasutusharjumuse ja –vajadusega inimestele, nende hind on erinev ja nende kõigi laadimine toimub veidi erinevalt. Küll aga on neil kõigil ka üks ühendav omadus – nende peamine eesmärk on muuta sõidukid tõhusamaks ja kütusesäästlikumaks.
HEV-hübriidajamit võib pidada kõige laialdasemalt kasutatavaks hübriidsüsteemiks. See koosneb sisepõlemismootorist, elektrimootorist ning akust, mis on tavaliselt paigutatud pagasiruumi põranda või tagaistme alla. Akusse kogutakse sõidu ajal elektrienergiat, mida saab omakorda kasutada elektrimootori töös.
Erinevalt traditsioonilistest elektriautodest, mida peab eraldi laadima, laevad HEV-sõidukid end sõidu ajal ise, kasutades selleks generaatorit ja pidurdamisel kogutavat energiat. Madalal kiirusel või ummikutes sõites ei kasuta HEV-hübriidajamiga sõidukid edasi liikumiseks sisepõlemismootorit, vaid selle asemel liigutab sõidukit edasi elektrimootor.
Kerghübriidid on kõige lihtsama ülesehitusega hübriidajamid. Peamine roll on sisepõlemismootoril, millele pakub võimalusel lisajõudu 24- või 48-voldine aku ning starter-generaator. Kiirendus on sujuvam, pardasüsteeme toidetakse vajaliku energiaga ning kütusekulu ja CO₂-heitmekogused on väiksemad. Kuigi kerghübriididega ei saa sõita ainult elektri jõul, saab kütuse säästmiseks mootori sõltuvalt hübriidajami seadetest ja muudest parameetritest teatud kiirusel või allamäge sõites automaatselt välja lülitada ja seejärel gaasipedaali vajutades uuesti käivitada.
Pistikhübriidi võib hetkel pidada tehniliselt kõige arenenumaks hübriidajamiks. Selle hübriidsüsteemiga varustatud sõidukit saab kasutada samamoodi nagu tavalist sisepõlemismootoriga või muu hübriidsüsteemiga varustatud sõidukit. Soovi korral saab aga sõita üksnes elektri jõul nagu elektriautoga. Elektrirežiimi saab juht valida nupule vajutades. Pistikhübriidi suurimaks eeliseks täiselektriliste sõidukite ees võib pidada seda, et aku tühjenedes lülitub tööle sisepõlemismootor ja saab sõitu jätkata, ilma et peaks kohe akut laadima. Hübriidsüsteem suudab end sõidu ajal veidi ka ise laadida, kuid aku saab täielikult täis laadida siiski ühendades auto välise laadijaga.
Kiiremaks laadimiseks saab koju paigaldada laadimisjaama, millega ei võta Mazda CX-60 PHEV hübriidauto laadimine kauem kui 2 tundi. Pistikhübriide saab laadida ka avalikes laadimisjaamades.
Registreeru proovisõidule!