Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAHübriidsõidukite jõuallikaks on sisepõlemismootor ja üks või mitu elektrimootorit, mis kasutavad akudesse salvestatud energiat. Hübriidautot ei saa laadimiseks tavapärasesse vooluvõrku ühendada, vaid selle asemel laetakse akut regeneratiivse pidurdamise ja sisepõlemismootori abil.
Elektrimootori pakutav lisajõud võimaldab potentsiaalselt kasutada väiksemat mootorit. Samuti võib aku anda toidet lisavarustusele ning vähendada mootori koormust tühikäigul. Üheskoos saavutavad need funktsioonid parema kütusesäästu ja madalama CO2-heitmete taseme ilma, et väheneks auto jõudlus.
Jaapani autotootja Mazda on tuntud selle poolest, et arendab oma mudeleid konkurentidest veidi erilisemalt ning seega ei tohiks olla üllatav, et CX-30 ei ole nagu enamik teisi kompaktseid maastureid. Esiteks põhineb auto kontseptsioon pigem täismõõdus luukpära kui supermini alusmudelil, mis annab autole täiskasvanud iseloomu, mida paljudel konkurentidel vajaka jääb.
Jaapani meisterlik KODO-disain vallandab sõitjates terve rea positiivseid tundeid. Lisaks välisele ilule on ka seestpoolt tegemist inseneritöö meistriklassiga. Uus CX-30 pälvis viimastes turvatestides maksimaalse, 5-tärnilise Euro NCAP-i ohutushinnangu - seega on kindlasti tegemist ka turvalise valikuga.
Mootorivalikus on mitu vabalthingavat 2,0-liitrilist jõuallikat, mida täiendab M-Hybrid elektrimootoritehnoloogia, mis suurendab ökonoomsust tegemata järeleandmisi sõidunaudingus. Tippvarustusega mudelite juures lisandub ka e-SkyActiv-X puhul nutikas sädesüütega bensiinimootori eelis, mis annab kokkuvõttes rohkem võimsust suurematel pööretel ilma heitgaaside hulka suurendamata. Mazda CX-30 hinnad algavad 25 990 eurost e-Skyactive-G mootoriga (2.0 l, 150 hj), mille kombineeritud kütusekulu on 5,9 liitrit 100 km kohta. Mudelivaliku tipus asuva 2.0 l e-Skyactive-X mootori puhul algab manuaalkastiga mudeli hind 33 153 eurost ja kütusekulu tõuseb vaid 6 liitrini 100 km kohta. Mootori võimsus on sellisel juhul aga juba 186 hj.
Viimase mootorivalikuga kaasneb ka võimalus osta nelikveoga sõiduk, mis sobib kindlasti linnas väljas elavatele klientidel või neile, kes soovivad väikest täiendavat garantiid raskemate ilmastikutingimustega toimetulekuks. Ka 175 mm kõrgune kliirens aitab kaasa CX-30 keskmisest paremale maastikuvõimekusele. Mugavusvarustuse koha pealt võib lisaks tavapärastele juhiabisüsteemidele (püsikiirusehoidja MRCC, linnapidurdusabi SCBS, pimenurga jälgimissüsteem BSM, liiklusmärkide tuvastussüsteem TSR jpt) välja tuua tuuleklaasile kuvatava infosüsteemi võimekuse. See laseb juhil täielikult suunata oma pilku teele ilma, et ükski oluline hoiatusmärguanne jääks tähelepanuta.
Tavapäraste hübriidide ja täiselektriliste sõidukite vahel on olemas ka kolmas mugav võimalus – pistikhübriidelektrisõiduk, mida sageli nimetatakse ka PHEV-ks. Pistikhübriid suudab pakkuda täiselektrilise sõiduki eeliseid, ilma et oleks vaja ohverdada meelerahu läbitava distantsi osas, mille annab harjumuspärane sisepõlemismootor.
Võrreldes tavaliste hübriididega on miinuseks see, et puhtalt elektrilise sõiduulatuse saavutamiseks on vaja suuremat akut. See aga muudab sõiduki sageli raskemaks ja vähem kütusesäästlikumaks kui võrreldavad hübriidid või isegi mõned puhtalt sisepõlemismootoriga sõidukid. Uue Mazda CX-60 puhul on põhjust arvata, et oma kauni sisustuse, julge välise disaini ja mitmekülgse mootorivalikuga on see vääriline kandidaat, et saada esikoht paljude linnamaasturi huviliste nimekirjas.
Mazda CX-60 on brändi suurim auto, mis on mõeldud konkureerima paljude tuntud premium-linnamaasturitega. Peamine argument konkurentide ees on hinna ja kvaliteedi suhe. Hinnad algavad Eestis umbes 52 990 eurost ja selle eest pakutav standard- ning lisavarustused on oma hinnaklassis erakordsed.
Valikus on küll vaid kolm varustustaset (Exclusive-Line, Homura ja Takumi), kuid isegi kõige odavam Mazda CX-60 Exclusive-Line on varustatud soojendusega nahkistmete ja -rooliga ning juhisõbraliku 12,3-tollise navigatsioonisüsteemiga. CX-60 Homura näeb oma musta läikiva viimistluse ja 20-tolliste valuvelgedega stiilne välja ning peidab sisemuses 12-kõlarilist BOSE surround-helisüsteemi. Tipptasemel Mazda CX-60 Takumi on oma valgete Nappa nahkistmete ja vahtrapuidust sisustusega tõeline silmarõõm.
Hetkel on CX-60 saadaval ainult pistikhübriidina, kuid lähitulevikus lisandub ka kerghübriidi võimalus. Kombineerides 2,5-liitrise bensiinimootori (191 hj) 17,8 kWh akupaketi ja elektrimootoriga, saavutab auto maksimaalse koguvõimsuse 327 hj ja seda vaid 4000 pöörde juures. Seda on piisavalt, et pakkuda sõidurõõmu ja rohkesti varu vajalikul hetkel kiire manöövri sooritamiseks (0-100 km/h – 5,8 sekundit ja tippkiirus kuni 200 km/h). 175 mm kõrgune kliirens laseb probleemideta läbida mõõduka sügavuse lompe või ootamatuid lumevaale talvisel teel.
Mazda CX-60 pistikhübriidi ametlik maksimaalse läbisõit puhtalt elektrimootoriga 63 kilomeetrit. Seda võib täiselektriliste sõidukitega võrreldes tunduda esmapilgul vähe. Samas aga, nagu kõik PHEV-d, sobib see ideaalselt ostjatele, kes otsivad autot, millega saab nädala sees igapäevaselt linnas ja selle lähiümbruses vajalikud sõidud ära teha. Nädalavahetuse või puhkusereisi pikemaid vahemaid saab minimaalse vaevaga läbida tänu säästlikule bensiinimootorile. Mazda CX-60 on kindlasti mudel, mida tasub enne uue auto soetamist kindlasti üle vaadata, sest ükski hinnang või soovitus ei anna edasi isiklikku kogemust proovisõidul või kasvõi esmamuljet autosalongis. Autot igakülgselt tutvustava interaktiivse brošüüriga saate aga mugavalt tutvuda veebis.
Mazda CX-5 on oma otsestest konkurentidest veidi ruumikam, mis tähendab, et seda võiks võrrelda ka suuremate linnamaasturitega. Tegemist on väga praktilise sõidukiga, millel on suur pagasiruum, mugavad istmed ja kõrge istumisasend. Kui otsite linnamaasturit, millega oleks iga päev hea sõita, on Mazda CX-5 tugev valik. Selle täpne rool ja osav manuaalkäigukast meenutavad Mazda MX-5 sportautot. 2,0-liitrine bensiinimootor (165 hj) on Mazda CX-5 puhul standard ning seda on mugava edasiliikumise jaoks piisava varuga. Tegemist on üsna kokkuhoidliku ja kahtlemata väga usaldusväärse jõuallikaga. Valikus on ka 2,5-liitrine bensiinimootor, mis arendab kuni 194 hj ja viib manuaalkastiga maasturi nullist sajani 9,2 sekundiga. Keskmine kombineeritud kütusekulu algab tasemest 6,5 l/100 km ning ei ületa ka kõige võimsamate mootorite juures 7,6 l/100 km piiri.
Uuenenud Mazda CX-5 saab nüüd soetada viies erinevas varustusastmes: Center-Line, Newground, Exclusive-Line, Homura ja Takumi. Kõik astmed on kõrgel tehnilisel tasemel ning samal ajal ei lähe Mazda lisavarustuse nimekirjades liiga keeruliseks. Interjöör on tõeliselt pilkupüüdev ja ilmselt üks kõige atraktiivsemaid praegu turul pakutavaid linnamaastureid. Juhiabisüsteemid (ummikupidur, tuuleklaasinäidik, püsikiirusehoidja jpt), muljetavaldav 10-kõlariga BOSE helisüsteem ja 10,25-tolline multimeediaekraan (koos kõrgetasemeline navigatsioonisüsteemi ja moodsate rakendustega) on vaid murdosa pakutavast. Mugavuslisadest võiks standardina ära märkida vihmasensoriga klaasipuhasteid, nupust käivitust ja isetumenevat tahavaatepeeglit, mis on kõikidel mudelitel standardvarustuses.
Mazda CX-5 peaks olema iga moodsat linnamaasturit otsiva huvilise nimekirjas kõrgel kohal ning proovisõit on soovi korral vaid telefonikõne või e-kirja kaugusel. Täpsemaid tehnilisi andmeid, lisavarustust ja hinnakirja saate vaadata mazda.ee kodulehel.
Mazda2 Hybrid on Mazda esimene täielikult iselaadiv hübriid. Tegemist on täishübriidiga, mis tähendab, et selle mootor võib erinevalt e-SKYACTIV-G kerghübriidist osa ajast töötada täielikult elektriliselt, mis muudab sõiduki efektiivsusnäitajaid oluliselt paremuse poole. Autot ei saa küll pistiku abil otse vooluvõrgust laadida, kuid sellest hoolimata tulemuseks on siiski kõige ökonoomsem Mazda2, mida on kunagi Eesti turul pakutud.
Pure - kõrge baasvarustuse tase, mis sisaldab eesmisi udutulesid, soojendusega esiistmeid, nahkkattega rooli ja nahast käigukangi, elektriaknaid, vihmasensoriga klaasipuhasteid, nelja kõlariga helisüsteemi, roolisoojendust jpm
Turvavarustusest on kõikidel mudelitel standardvarustuses dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC), veojõukontrolli süsteem (TCS), sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem (LDA) ja palju muud, sh isegi nõlvaltstardiabi (HAC). 1.5-liitrine mootor arendab 116 hobujõudu ja suudab väikeauto viia nullist sajani alla 10 sekundi. Sellest on linnatingimustes täiesti piisavalt ning tippkiirus 175 km/h ei tohiks samuti Eestis kunagi liiga madalaks jääda. Seda kõike teeb Mazda2 kombineeritud keskmise kütusekuluga alla 4 liitri 100 kilomeetri kohta ning CO2-tase jääb alla 100 g/km. Mazda2 on varustatud ainult automaatkastiga. Mazda2 võib täiesti vabalt olla parim hübriidauto väikeste luukpärade seas, mida võite tänasel päeval endale soetada. Astuge läbi esindustest, et tutvuda autoga lähemalt või leppige kokku proovisõidu aeg, et selle suurepärastes sõiduomadustes ise veenduda.
Mazda on ehk kõige paremini tuntud selliste sportautode nagu RX-7 ja MX-5 poolest, kuid ettevõte oskab oma tipp-projektide olemust süstida ka igapäevastesse sõidukitesse. Mazda3 luukpära on eeskujulik näide sellisest sünergiast. Praegu on turul Mazda3 neljanda põlvkonna versioon. Ettevõtte insenerid on teinud tõsiseid parendusi võrreldes eelmise mudeliga.
Mazdale omaselt on standardseks jõuallikaks 2,0-liitrine neljasilindriline bensiinimootor. Kuigi see arendab vaid 120 hj, siis esmapilgul näilikult madala võimsuse korvab kerghübriidajam (kasutusel ka termin mild- hybrid) ja ülelaadimisega e-Skyactiv X. See on murranguline, vaid Mazdale iseloomulik mootor, millel on sädesüütega bensiinimootori eelised. Võimsus suure pöördemomendi juures on kombineeritud diiselmootori omadustega – kiire reaktsioon alguses ja kütusesäästlikkus ning puhtamad heitgaasid.
Kütuse põlemine on efektiivsem ning seetõttu annab kogu mootorisüsteem kuni 20% paremat kütusesäästu ja toodab väiksemaid CO2-heitmeid (114-135 g/km). Keskmisest kütusekuluks on Mazda3 hübriidauto puhul 5,0 – 5,9 l/100 km (vastavalt manuaal- ja automaatkastiga mudelid).
Seestpoolt on Mazda3 salong minimalistlik, kuid see on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, mille koostekvaliteet on laitmatu. Mazda3 on loodud juhi autoks - see on ilmselge kabiini paigutuse järgi. Mazda on astunud vastu puutetundliku ekraani trendile ja lisanud infotainment-süsteemile pööratava kontrolleri, et juht ei peaks peaaegu üldse oma tähelepanu teelt kõrvale suunama. Puudub ka laiekraan armatuurlaud - ainult keskse spidomeetri sees olev näidik on digitaalne. Tuuleklaasinäidik (näitude kuvamine esiklaasile) on Euroopas Mazda kõigi varustustasemete standardvarustuses, mis on üpris eksklusiivne näitaja. Mazda3 erinevate mudelite täpsemat tehnilist kirjeldust võite lugeda hinnakirjast.
Seestpoolt on Mazda3 salong minimalistlik, kuid see on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest, mille koostekvaliteet on laitmatu. Mazda3 on loodud juhi autoks - see on ilmselge kabiini paigutuse järgi. Mazda on astunud vastu puutetundliku ekraani trendile ja lisanud infotainment-süsteemile pööratava kontrolleri, et juht ei peaks peaaegu üldse oma tähelepanu teelt kõrvale suunama. Puudub ka laiekraan armatuurlaud - ainult keskse spidomeetri sees olev näidik on digitaalne. Tuuleklaasinäidik (näitude kuvamine esiklaasile) on Euroopas Mazda kõigi varustustasemete standardvarustuses, mis on üpris eksklusiivne näitaja.
Kõik Mazda3 mudelid on varustatud sõiduraja hoidmissüsteemiga (LKA), kaugtulede automaatikaga (HBC), pikivahe ja kiiruste erinevuse ning pimenurga hoiatussüsteemiga (BSM, DSA) ning paljude muude lisadega. Kui tavavarustuses on autol 8 kõlarit, siis tippmudelitega tuleb kaasa koguni 12 kõlariga BOSE helisüsteem koos hõbedase kõlarite disainiga. 8,8-tolline multimeediasüsteem Mazda Connect, navigatsioonisüsteem ja ühilduvus nutitelefoniga on iseenesestmõistetavad.
Rool on täpne ja pakub rohkelt tagasisidet, salong jääb ka suurtel kiirusel vaikseks ning kuuekäiguline manuaalkäigukast kuulub omas hinnaklassis parimate hulka. Sõiduasend on suurepärane ning istmed on nii juhti toetavad kui ka mugavad. Mazda3 võib olla parim hübriid, kui teie huviorbiidis on pisut erilisem luukpära, millel on iseloomu ning ka märkimisväärne ajalugu.