Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATASaage tuttavaks ühe kõige haruldasema ja ebatavalisema rootormootoriga sõidukiga, mis on kunagi ehitatud…
Mazda on tuntud oma rootormootoriga sportautode poolest. Mazda RX-7 oli kogu maailmas ülimalt populaarne ja edukas ralliauto. Teised kuulsad rootormootoriga autod on näiteks Le Mansi ralli võitnud 787B ralliauto ja pilkupüüdev vabastiilis ustega RX-8. Mazda rootormootoriga sedaanide, universaalide ja kupeede kõrval on aga peidus üks ükssarvik: väikebuss.
Mazda alustas väikebusside ehitamist 1960. aastal. Väikeettevõtetele, hotellidele, koolidele ja restoranidele transpordivahendiks mõeldud Mazda Light Bus sai kiiresti oma heade omaduste ning mugavuse poolest tuntuks. Lisaks võimaldasid vabastiilis tagauksed kasutada selle varasemat versiooni ka kiirabina. Light Bus arenes aastate jooksul ja 1965. aastal tuli sellest müügile 25-kohaline ühissõiduki versioon. See oli juba aasta varem üllatanud 1964. aasta Tokyo autonäitusel publikut oma ülimalt futuristliku disainiga, mis kandus koguni edasi tootmisversiooni.
Kuna nõudlus väikebusside vastu kasvas, tõi Mazda 1972. aastal sellest väiksest tööhobusest turule täiesti uue disaini ja nimega versiooni – Mazda Parkway 26 oli sündinud (26 viitab maksimaalsele reisijate arvule). Parkway oli eriline – see oli ehitatud rangeid ohutusnorme järgides, reisijate olemise tegid mugavaks raadio ja võimas küttesüsteem, mis külmadel talvedel sooja andis, lisaks olid sellel pehme lagi ja muud viimistluselemendid, mis olemise luksuslikuks muutsid.
Kuni selle hetkeni vedasid kõiki Mazda busse kolbmootorid. Ühel hetkel otsustas Mazda aga ehitada rootormootoriga bussi. Sel ajal hakkas saaste kujutama endast globaalset probleemi. Seetõttu otsustas Mazda võtta 1974. aastal Parkway programmi raames kasutusele keskkonnasõbraliku rootormootori, tuues turule ainulaadse mudeli Mazda Parkway Rotary 26. Vähesaastav rootormootor 13B, mis oli tuntuks saanud sportautost Mazda RX-3, täitis suure varuga Jaapani heitgaasi eeskirju, pakkudes samal ajal head jõudlust, olles vaikne ja rootormootorile omaselt sujuv.
Sellega oli siiski üks probleem. Ehkki rootormootoriga väikebuss oli saastenormide osas ajast ees, kulutas see endiselt palju kütust. Kui sellele oli paigaldatud lisavarustusena kliimaseade, vajas see täiendavat üheliitrist kolbmootorit. Koos kahe 70-liitrise kütusepaagiga, mis olid vajalikud rootormootori suure kütusekulu tõttu, kasvas sõiduki kaal ligikaudu 400 kg, mis suurendas veelgi kütusekulu.
Suurte ülalpidamiskulude tõttu toodeti mudelit väga vähe, sest väikeettevõtted ei saanud rootormootoriga Parkwayd endale lubada. 1976. aastani toodeti vaid 44 sõidukit, mis tegi sellest rootormootoriga autode hulgas ülima harulduse – ja Mazda sõidukite ajaloos õige pentsiku tegelase. 1982. aastal tuli müügile Mazda Parkway uus põlvkond, mille hulgas enam väikese tootmisarvuga rootormootoriga versiooni ei olnud, tootmine kestis kuni 1995. aastani.
Ehkki Parkway Rotary on ülimalt haruldane (kokku toodeti kõigest 44 autot), õnnestus Augsburgist pärit perekonnal Frey hankida oma Mazda klassikaliste autode muuseumi tarbeks neist üks näidis. Selle hankimine oli aga paras seiklus: „Minu sõbra sõber teadis ühte inimest Jaapanis, kellel oli üks neist müügiks,“ meenutab Joachim Frey. „Seega võtsime me kohe edasimüüjaga ühendust ja bussi seda isegi nägemata ära. Buss saadeti laevaga Rotterdami sadamasse, kus me seda haruldust vastu võttes ka esmakordselt oma silmaga nägime. Loomulikult tuli bussi kallal mõnevõrra tööd teha, kuid me alustasime seda kohe ja buss sõitis Augsburgi omal jõul.“
Pärast seda on Parkway olnud sõidukorras ja Mazda klassikaliste autode muuseumis Augsburgis külastajatele imetlemiseks välja pandud. „Parkway Rotary oli varem kasutusel koolibussina ja see on tõeline pärl meie kollektsioonis. See pakub ainulaadset sõidukogemust. Rootormootor tekitab turbiini tunde ja ehkki tegemist on bussiga, käitub see tegelikult nagu tavaline sõiduauto. Sellega on lihtne ja mugav sõita,“ ütleb Joachim Frey. Ja perekonnal on tänase päevani säilinud sõbralikud suhted Parkway Rotary müüjaga, nagu Joachim naerdes selgitab: „Andsime talle hüüdnimeks bussimees ja ta koguni tutvustab ennast selle hüüdnimega, kui me telefonitsi suhtleme.“