Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATA"Cosmo Sports oli minu unistuste auto juba kooliajal. Läksin pärast kooli lõpetamist tööle ja mul läks 10 aastat, et koguda piisavalt raha auto ostuks. Kui istusin juhiistmel, oli tunne, nagu mind oleks viidud teise maailma. Ma suhestun autoga ja just see ongi Jimba Ittai. See auto aitas mul kohtuda teiste Cosmo Sportsi fännide ja omanikega ning muutis minu elu paremaks."
"Kui ma olin üheteistkümneaastane, õnnestus mul näha Austraalia võidusõidulegendi Mazda RX-7-ga. See oli kõige parema väljanägemisega auto, mida ma kunagi näinud olin! Aasta hiljem ostsid mu onu ja tädi RX-7. Kui nad ütlesid, et nad viivad mu sellega sõitma, olin üliõnnelik. Tundsin end nagu kuningas. Pärast juhilubade saamist ostsin Mazda RX-4 ja samal ajal alustasin praktikaga ettevõttes Maz Engine Company, kus õppisin pöördmootorite ümberehitust. Õpitud oskuste abiga sain Mazda Austraalia võidusõidumeeskonna inseneriks ja lõpuks RX-7 SP navigaatoriks. 2012. aastal ostsin lõpuks Mazda RX-7 ja restaureerisin hoolikalt selle särava hiilguse. Minu RX-7 paneks Austraalia võidusõidulegendi uhkust tundma.“
"Veetsime elukaaslasega 2018. aasta talve Floridas. Meie elukohas Quebecis istusime Mazda CX-5 ja läbisime kolme päevaga 3000 kilomeetrit. Armastan oma CX-5 juures praktilisust – kaasa saab võtta kõik, mida läheb vaja nelja kuu jooksul. CX-5 on meie viieteistkümnes Mazda. Meie esimesene oli 1988. aasta punane Mazda3 universaal. Meil on olnud kaks B200, kolm MPV-d, kahks Protegesi, üks Mazda5 ja Tribute. Paljudest meie Mazdadest on jätkuvalt minu absoluutne lemmik helkivroheline Mazda2. Minu meeldejäävaim reisikogemus oli sõita 15 000 kilomeetrit 65 päeva jooksul meie esimese, 2014. aasta jaanuaris ostetud CX-5-ga. Pikkade sõitude ajal kiirteedel, mängisin ukulelet ja me laulsime koos Beatlesi laule.“
"See oli umbes 30 aastat tagasi, kui ostsin Mazda MX-5. Euroopas oli ainult 2500 sellist autot, nii et MX-5 oli tollal tõeline haruldus. Autoga sõites sain tänavatel pidevalt tähelepanu. Peagi avastasin oma MX-5-ga sõites tõelise sõidurõõmu. Nautisin põhjalikult selle kergust, kiiret kõiguvahetust ja värskendavat sõidukogemust. Autot oli nii lõbus juhtida ja oli tunne, nagu sõidaksin kardiga. Sain tuttavaks ja kiiresti headeks sõpradeks teiste MX-5 omanikega. Kui me teel kohtusime, andsime signaali ja lülitasime sisse esilaterna, et üksteist tervitada. See pani mind mõtlema fännikohtumise korraldamisele. Esimene kohtumine toimus 1993. aasta kevadel. Järgmisel aastal on mul tähistamiseks kaks põhjust. Ma saan 65-aastaseks ja MX-5 saab 30 – see on vanus, mis kvalifitseerib minu MX-5 ametlikult klassikaliseks autoks.“