Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAUhiuus Mazda CX-80 on lipulaev, mis on loodud konkureerima Euroopa tippkaubamärkidega.
Mazda on pühendunud jätkusuutlikule liikuvusele, mitmekülgsetele lahendustele ja põhimõttele – õige lahendus õigel ajal. Mazdal on kolm tooteseeriat: esiteks nii nimetatud väike tootegrupp, mis põhineb Skyactiv Multi-Solution Scalable platvormil põikiasetusega mootori puhul, teiseks nii nimetatud suur tootegrupp samal platvormil, aga pikiasetusega mootori puhul ning elektriautod, mille aluseks on Mazda Skyactive EV Scalable arhitektuur.
Pärast CX-60 turule tulekut on värske Mazda CX-80 teine kahest uuest Euroopa mudelist ettevõtte nii nimetatud suurest tooterühmast. Kolme istmereaga on see Mazda Euroopa mudelivaliku kõige ruumikam sõiduk.
Mugav, mitmekülgne ja Jaapanis toodetud täiesti uus Mazda CX-80 ühendab jaapanipärasest esteetikast lähtuva uuendusliku disaini premium-linnamaasturitele omase silmapaistva kasutusmugavuse, tipptehnoloogia, funktsionaalsuse ja suurepäraste sõiduomadustega, mis on omane igale Mazda sõidukile.
· „Graceful Toughness” disainikontseptsioon põimib kolme istmereaga linnamaasturi elegantsi kokku eesmootori ja tagaveoga muljetavaldavaks arhitektuuriks
· Kaunilt kujundatud esiosa, katusereelingud ja külgakende kiiskavad ehisliistud annavad mudelile võimsa ja dünaamilise kuju.
· Artisan Red ja uus Melting Copper on mudelile iseloomulikud kerevärvid.
· 20-tollised hallid ja masintöödeldud kergmetallveljed.
· Laialt armatuurlaualt suunduvad ehisjooned läbi külgmiste õhuavade usteni, rõhutades interjööri ruumikust.
· Eriti lai keskkonsool läbib sõitjateruumi. Mugavust lisavad USB-pesad ja kliimaseadme juhtnupud konsooli tagaosas.
· Takumi varustustasemel on valge Nappa nahast sisu, vahtrapuidust ehisdetailid ja Jaapani stiilis õmblused.
· Homura varustustasemel on Nappa nahast sisu ja Gun Metal viimistlus.
· Mazda CX-80 pikkus on 4995 mm, laius 1890 mm, kõrgus 1710 mm ja telgede vahe 3120 mm.
· Võrreldes Mazda CX-60-ga on CX-80 250 mm pikem, 24 mm kõrgem ja 250 mm pikema telgede vahega.
· Teise istmerea paigutusvõimalusi on kolm: pinkiste (kokku seitse istekohta), kapteniistmed, mille vahelt saab läbi liikuda (kokku kuus istekohta), kapteniistmed ja keskkonsool (kokku kuus istekohta).
· Teise istmerea istmete nihutamisulatus on 120 mm, seljatoe kallutusvahemik 15–33 kraadi, seljatoed on ühe puudutusega maha klapitavad (sõltuvalt istmete asetusest).
· Õla- ja pearuum, puusavahe ning esimese ja teise istmerea vahe on suuremad kui mudelil CX-60.
· Pakiruumi maht on avatud kolmanda istmerea korral 258 liitrit (sh alumine sektsioon) ja maha klapitud kolmanda istmerea korral 687 liitrit (teise rea istmed maksimaalselt ette lükatud; pakiruumi mahud põhinevad seitsme-istmelisel konfiguratsioonil).
· Driver Personalisation süsteem tunneb ära juhi ja reguleerib automaatselt istme, rooli ja peeglite asendit, Active Driving ekraani ning isegi helisüsteemi ja kliimaseadme seadeid.
· Uus Alexa hääljuhtimine: muusika, kliimaseade, navigeerimine ja kolmanda poole rakendused (nt Spotify).
· Uus hübriid-navigeerimissüsteem ühendab nii võrguühenduseta kui ka võrguühendusega teenuste eeliseid.
· Mazda 360° View Monitor koos See-Through View’ga lihtsustab kitsastes kohtades manööverdamist.
· Uus Trailer Hitch View aitab keskekraanil kuvatava graafika abil autoga täpselt haagise juurde sõita.
· Nutitelefoni juhtmeta 15 W laadimisalus. 1500 W vahelduvvoolutoitega varustatud PHEV-mudel võimaldab läbi viia paljusid välitegevusi elektrivõrgust sõltumata.
· Kolmanda rea istmed on kuni 170 cm pikkustele reisijatele sobiva pearuumi ja USB-C-laadimispesaga.
· Kolme tsooniga kliimaseade juhtnuppudega teise istmerea juures ja tuulutusavadega kolmanda istmerea jaoks.
· Valikus on kaks kõrge kvaliteediga audiosüsteemi: Mazda Harmonic Acoustic või Bose Premium helisüsteem.
· Valikus on viis varustustaset: Exclusive-line, Takumi, Homura, Takumi Plus ja Homura Plus.
· Kõiki varustustasemeid iseloomustab ulatuslik varustus, sealhulgas kolme tsooniga kliimaseade, 12,3" värviline TFT-puuteekraan armatuurlaua keskel, Alexa hääljuhtimine, DAB-raadio, Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto, hübriid-navigeerimissüsteem ja püsikiirushoidik.
· Saadaval on neli lisavarustuse paketti: Comfort for Exclusive-line, Driver Assistance for Exclusive-line, Convenience & Sound ja Panoramic Sunroof.
· Skyactiv-G 2,5: neljasilindriline otsesissepritsega bensiinimootor, 129 kW elektrimootor ja 355 V suure mahtuvusega 17,8 kWh liitium-ioonaku.
· Mazda CX-80 e-Skyactiv PHEV-süsteemi koguvõimsus on 327 hj (241 kW), pöördemoment 500 Nm, 0–100 km/h 6,8 sekundiga, maksimumkiirus 195 km/h.
· Väljapaistvad keskkonnahoiunäitajad: WLTP-tsükli keskmine kütusekulu on 2,0 l/100 km ja CO2 heide ainult 44 g/km[4].
· Elektrimootoriga sõiduulatus 53 km[5].
· 3,3-liitrine kuuesilindriline reasmootor e-Skyactiv D 254 PS, varustatud M Hybrid Boost Mazda 48V kerghübriidisüsteemiga.
· e-Skyactiv D on varustatud uuendusliku täiustatud süütetehnoloogiaga DCPCI.
· 254 PS e-Skyactiv D: 0–100 km/h 8,4 sekundiga, maksimumkiirus219 km/h.
· WLTP-tsükli keskmine kütusekulu on 5,7 l/100 km ja CO2 heide 151 g/km (esialgsed andmed).
· Mõlemad jõuallikad on paaris kaheksakäigulise automaatkäigukasti ja Mazda i-Activ nelikveosüsteemiga.
· Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) võimaldab valida nelja sõidurežiimi vahel (pluss elektrirežiim pistikhübriidile).
· Mazda Skyactiv Multi-Solution Scalable platvorm on aluseks CX-80 pikiasetusega eesmootoriga tagaveolisele asetusele.
· Pidev nelikveosüsteem ühendab nelikveo stabiilsuse ja veojõu tagaveo kurvides sõitmise omadustega.
· Topeltõõtshark-esivedrustus ja mitmikoob-tagavedrustus tagavad sõidumugavuse, sõiduki stabiilse sõiduasendi ja kere sujuva käitumise kurvides.
· Kinematic Posture Control (KPC) on Mazda ainulaadne tehnoloogia, mis pidurdab sisekurvipoolset tagaratast, vähendades nii kere külg-ja pikikallet ning hoiab sellega kere asendi stabiilsena.
· Suurepärane pukseerimisvõime: 2500 kg.
· CX-80 juhti toetavad ohutussüsteemid tagavad oma klassi parima aktiivse ohutuse ja vastavad Euro NCAP 5 nõuetele.
· Cruising & Traffic Support (CTS) koos uue Unresponsive Driver Support’i, Smart Brake Support’iga (SBS) koos uue laupkokkupõrkeleevendiga ja hädaolukorras sõiduraja hoidmisega (ELK) koos uue vastutuleva liikluse vältimisabiga.
· Uus tagaistme hoiatusfunktsioon: tagaistmel sõitja tuvastamisandur koos turvavöö meeldetuletuse ja tagaukse sulgumishoiatusega.
Siim Tael, Inchcape Motorsi uute brändide projektijuht ütleb, et Mazda CX-80 on sobiv sõiduk neile, kes vajavad suuremat autot ja kelle vajadused neid selleks sunnivad. „Me näeme, et Mazda CX-80 sihtrühma Eestis kuuluvad aktiivse eluviisiga inimesed, kellel on kasvav pere. Varem sedavõrd mahukat sõidukit Mazda mudelivalikus ei olnud, nüüd aga saame sellist autot pakkuda. Kolme istmereaga autod on levima hakanud ja me leiame kasvavast segmendist kindlasti uusi Mazda-sõpru.“ Mazda kliendid on Siim Taela sõnul väga margitruud ja siinne turuosa on parem kui ümbritsevates riikides. Auto hind Eestis algab 53 900 eurost.