Hind alates 53 990€
Mazda CX-80
Linnamaastur
Hind alates 53 990€
Linnamaastur
Hind alates 49 900€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Linnamaastur
Hind alates 25 990€
Linnamaastur
Hind alates 29 990€
Sedaan | Sportuniversaal
Hind alates 24 990€
Luukpära | Sedaan
Hind alates 21 490€
Luukpära
Hind alates 30 990€
Roadster
Hind alates 35 890€
RF
Hind alates 29 990€
Elektriauto | Pistikhübriid
Siit leiate kõik Mazda pakutavad autod.
TUTVU LÄHEMALTVaadake Mazda mudelivalikule praegu kehtivaid eripakkumisi.
VAADAKE PAKKUMISILaadige alla mudelikohane hinnakiri
HinnakirjadLooge oma Mazda nelja lihtsa sammuga ja vaadake lõplikku hinda. Katsetage ja uurige!
ALUSTAGE LOOMISTTeie Mazda edasimüüja teenindusmeeskond on saanud tehasest professionaalse väljaõppe ja sellega tagame, et teie auto töötab nii hästi kui võimalik.
BRONEERIGE HOOLDUSOlenemata sellest, kas olete uus või praegune omanik, aitab see omaniku sektsioon Teil nautida kõiki Mazda omamisega kaasnevaid hüvesid.
VAADAKE GARANTIIDMazda originaalosad on spetsiaalselt teie autole disainitud ja tagavad kvaliteedi, sobivuse, töökindluse, korrosioonikaitse ja tehasepoolse garantii.
LEIDKE ORIGINAALOSADMyMazda on rakendus, mis muudab teie Mazda kasutamise veelgi lihtsamaks ja mugavamaks.
VAATAPereauto – see on väljend, mida saab väga erinevalt määratleda. Enamike inimeste jaoks tähendab see lihtsalt suure pakiruumiga sõidukit, kuid funktsionaalsuse osas on pakiruumi suurus tegelikult vaid üks oluline kriteerium. Lääneriikides võib mõnes peres olla koguni kaks või isegi kolm autot, sealhulgas suure pagasiruumiga universaal, ent Eestis valitakse pigem üks korralik ja praktiline sõiduk, mis suudab täita mitut otstarvet.
Õnneks ei tähenda suur pereauto enam seda, et vaja läheb kastiga kaubikut, mida on väga raske leida korraga nii elegantse, moodsa kui ka dünaamilisena – kõik faktorid, mida tänapäeva kliendid nii tava- kui ka pereautode puhul hindavad. Tänapäeval võib suur pereauto hoopis teistsugune välja näha.
Proovime loetleda üles kõik omadused, mis peaksid defineerima üht kaasaegset pereautot.
Parimal pereautol peab olema suur pagasiruum, millele on lihtne ligi pääseda – see on vajalik perega sõites nii ostude kui ka pagasi, aga ka näiteks uue mööblieseme või muu kodusisustuse transportimiseks.
Tähtis on ka mugavus ja ruumikus salongis sees. Pereauto peab tagama juhile head tingimused “töötamiseks”, mugava olemise kõrvalistujale ja palju ruumi tagaistmetel. See tähendab, et olulised on parameetrid nagu telgede vahe (mõjutab reisijate jalgade ja põlvede jaoks mõeldud ruumi hulka, samuti võimalust juhiistet võimalikult palju tagasi lükata), kabiini laius, kõrge kesktunneli puudumine (see võtab tagaveolistes autodes tihti palju jalaruumi enda alla), kabiini kõrgus ja katuse kuju. Samuti peaks pöörama tähelepanu istmete ja tagaistmete kujule, mis mängivad eriti olulist rolli pikemate sõitude ajal.
Autode tagaistmetele on IsoFix kinnitusi standardina paigaldatud juba aastaid. Just tänu neile saab tänapäeval hõlpsalt ja mugavalt paigaldaa autosse üks või kaks lasteistet.
Suure pere jaoks mõeldud auto peaks tagama mugava ligipääsu nii esi- kui ka tagaistmetele. See on eriti oluline mitte ainult laste, vaid ka eakamate pereliikmete jaoks, sest pereautoga saab ju ka meie vanemaid sugulasi sõidutada.
Üks äärmiselt oluline küsimus pereauto valiku puhul on ka ohutuse tase, mis seisneb sisuliselt auto konstruktsiooni vastupidavuses kahjustustele, juhi ja kaasreisijate kaitsmiseks mõeldud varustuse (turvapadjad, turvavööd, külgkardinad) olemasolus, aga samuti ka aktiivsetes turvasüsteemides, mis väldivad õnnetuste juhtumist (kaitse libisemise eest, kaitse paigalt minema veeremise eest, tõusult sõitma hakkamise abi).
Pereautol peavad olema ka sisseehitatud turvameetmed selle vastu, et uksi ei saaks kogemata auto seest avada. Loe pereauto turvasüsteemide kohta lähemalt.
Muidugi peaksid pereautod pakkuma reisijatele ka võimalikult mugavat sõiduelamust. See tähendab, et need ei tohiks olla sportautodele omaselt madalad või jäiga vedrustusega. Eriti arvestades, et pereauto vedrustus ei pea hea juhitavuse ja igasugu tee konaruste summutamiseks sugugi tehniliselt keeruline olema.
Parimaid pereautosid iseloomustab ka rikkalik salongivarustus koos erinevate süsteemidega, mis muudavad sõitmise mistahes aastaajal nauditavaks. Näiteks kuuluvad sinna kahetsooniline kliimaseade (ideaalne suveperioodiks), tõhus küttesüsteem salongi soojendamiseks, kvaliteetne helisüsteem, elektrilised aknad ja palju muud.
Kui kaaluda, millist pereautot valida, tasub kindlasti arvesse võtta, kuidas seda kasutama hakatakse. Kas enamik sõite tehakse linnas või sõidetakse erinevaid marsruute? Kas perele meeldib aeg-ajalt linnast väljas käia, kus teed võivad olla kehvema kvaliteediga? Kas kodu asub kesklinnas või linnast eemal, kus tuleb läbida katteta teid (näiteks kruus ja liiv)?
Auto hoolduskulud on mistahes sõiduki omamise juures üks olulisemaid mõttekohti. Nende puhul sõltub kõik mootori võimsusest, kütusekulust, kallite komponentide kasutamisest sõiduki ehituses, tootjapoolsest garantiist ja paljudest muudest faktoritest.
Atraktiivne kuluefektiivsuse suhe tähendab, et sama hinna eest võib soetada suure pereauto, mis kaotab juba mõne aastaga palju oma väärtusest ja nõuab remonti, samuti võib auto välimus mõne aastaga märkimisväärselt vananeda.
Samas võib teisest esindusest sama hinna eest valida auto tunnustatud tootjalt, kes on tuntud oma sõidukite kõrge töökindluse poolest (mida kinnitavad ka pingeread) ning kelle mudelite kered on originaalse disaini abil turul veel aastaid väga atraktiivsed.
Kõige tüüpilisemateks pereautodeks peetakse tihti minibusse, samuti nende väiksemaid “linnaversioone” ehk mahtuniversaale – kõrge kerega autod (tihtipeale kompaktsete ja B-klassi sõidukite kõrgendatud versioonid).
Kindlasti on need sõidukid funktsionaalsed, kuid omamise ja sõitmise rõõmust on nende puhul raske rääkida. Oma kuju tõttu on need põhimõtteliselt karbikujulised, mis mõjub välimusele reeglina pigem negatiivselt. Samuti tähendab see, et kiirenduse osas ei maksa erilisi lootusi hellitada.
Perele mõeldud universaal – mitmeotstarbeline pereauto, mida saab liigitada kompaktsete C-klassi, keskklassi D-kategooriasse või luksuslikesse E-klassi sedaanidesse. Universaalidel on suur ja mugavalt ligipääsetav pagasiruum ning võimekus vedada pikki esemeid. Kaasaegsetel universaalidel võib olla ka atraktiivne kuju, avar interjöör ja rikkalik varustus ning need sobivad suurepäraselt nii igapäevasteks kui ka pikemateks sõitudeks.
Peresedaan – suure pakiruumiga auto, kuid mitte universaal – säilitab enamiku universaali eelistest, välja arvatud pakiruumi, kus ei saa transportida kõrgeid esemeid. Sageli on peresedaanideks D- või E-klassi esindavad kõrged ja kõigi mugavustega sedaankerega mudelid ning võib öelda, et enamasti on tegemist esindussõidukitega, mis on reeglina mõeldud korralikel teedel sõitmiseks.
Peremaastur – kompakt- või D-platvormil põhinev auto, mis kujutab pereautode segmendis endas kõige põhjalikumaat pakkumist. Maastur võib välimuselt olla sportlik, elegantne või suisa mõlemat. Ruumikuselt on peremaastur sama suur kui universaal ja pakub sama mugavat ligipääsu, kuid võib olla veidi väiksema pagasiruumiga. Peremaasturit iseloomustab tänu heale sõidukõrgusele, põhjakaitsele ja sageli ka nelikveole tunduvalt suurem vastupidavus ka madalama kvaliteediga teedel. See tähendab, et peremaastur on sobiv nii igapäevaseks pendeldamiseks töölt väljaspool linna asuvasse majja kui ka reisimiseks linnast kaugemale –suurepärane valik aktiivsetele peredele.
Mazda on tunnustatud sõiduautode tootja, kelle mudelid on populaarsed üle kogu maailma ning keda on juba aastaid seostatud erakordselt kvaliteetsete sõidukitega, mis tähendab väga madalat rikete määra – see mõjutab muidugi ka hoolduskulusid.
Mazda pereautosid eristavad teistest ka originaalsed kerejooned, mida kujundatakse vastavalt KODO filosoofiale – liikumise hing (Soul of Movement). Selle filosoofia kaks kõige olulisemat eeldust on kujundada autot nii, nagu oleks see pidevalt liikumises, ja keskenduda inimesele kui peamisele juhtimiskogemuse saajale. Mõistagi pole see ainus filosoofia, mille järgi Mazda toimetab: ühtlasi mängib olulist rolli Jinba Ittai, mis tähistab ühtsust, inimese ja auto sulandumist.
Parimad Mazda pereautod paistavad silma ka tehnoloogia poolest. Jaapani autode kapoti alt leiab SKYACTIV perekonna jõuallikad – mootorid, mis tõestasid, kui palju on juba turul olevaid lahendusi võimalik täiustada. SKYACTIV mootorid on võimsad ja dünaamilised, olles samas ökonoomsed nii linnas kui ka maanteel. Sama ei saa öelda enamike Euroopa tootjate disainides kasutatavate mootorilahenduste kohta. Mootoreid täiendavad lisaks lahendused, mis vähendavad kütusekulu ja heitgaase, näiteks i-Eloop, kerghübriidid M HYBRID ja i-Stop start-stop süsteemid.
Mazdat iseloomustavad ka elegants ja töökvaliteet, parimad materjalid, mugavad ja avarad interjöörid, rikkalik varustus, mis hõlmab hulgaliselt mitmeid uuemaid ohutusvaldkonna lahendusi (nt i-Activsense pakettt), ühenduvus (Mazda Connect) palju teisigi.
Sõidurõõm on Mazda mudelitel baasvarustuses.
Mazda CX-30 on peredele loodud kompaktne 5-ukseline dünaamiline ja sportliku välimusega linnamaastur. See sobib ideaalselt 5-liikmelistele perekondadele, kes naudivad aktiivset elustiili ja sõidavad ka linnast välja. CX-30 uusim versioon jõudis esindustesse 2019. aastal. Suurepäraste kerejoontega, ökonoomsete ja dünaamiliste SKYACTIV mootoritega ja 6-käiguliste manuaal- ning automaatkäigukastidega pakub peremaastur oma avara interjööriga palju ruumi ja sõidurõõmu.
Mazda CX-5 on D-klassi luksusmaastur, mis on samuti 5-ukseline ning kerejoonega, mis kombineerib täiuslikult elegantsi ja dünaamilisuse. CX-5 on võimekas sõiduk nii linna- kui ka linnalähistel teedel.
Mazda6 Estate on elegantne ning avar sedaan ja seega suurepärane lahendus väga nõudlikele peredele. See on dünaamilise siluetiga auto, millest möödudes lihtsalt ei saa ükskõikseks jääda. Mazda6 Estate on äärmiselt elegantne, avara salongiga ning pakub väga mugavat sõidukohta juhile, kes saab toetuda paljude erinevate turvasüsteemide toele. Autol on väga suur pakiruum ja selle transpordivõimekust saab katusereelingute abil oluliselt tõsta.
Mazda3 sedaan ja Mazda6 sedaan on väga elegantsed pereauto valikud inimestele, kes hindavad klassikalist elegantsust, mis on kombineeritud KODO-st inspireeritud innovaatiliste kerejoontega. Kompaktne Mazda3 sedaan ja esindussedaan Mazda6 on hea valik pereautoks neile, kellele meeldib sõita linnas ja võtta ette ka pikemaid sõite. Auto tagaosas paiknev põhjalikult läbimõeldud pakiruum on neile enam kui piisav.
Sedaani kerest hoolimata on tegu suure pagasiruumiga pereautoga, mis on mõeldud transportima perekonda punktist A punkti B. Kuna paljud perekonnad saavad endale lubada vaid ühe auto, mis peab täitma mitut funktsiooni, sobivad Mazda mudelid suurepäraselt pereautodeks, esindussõidukiteks ning lühikeste ja pikkade sõitude jaoks. Lisaks ei ole need tänu riketevabale töötamisele ja ökonoomilistele sõiduomadustele perele suureks finantsiliseks koormaks.
Nende atraktiivne välimus ja suurepärased tulemused töökindluse edetabelites tagavad, et need on väärtuslikud ka veel paljude aastate pärast, mis on edasimüümisel eriti oluline. Ja mis peamine – iga viimne kui üks neist pakub palju sõidurõõmu.